Gå til innhold

Deep Brain Reorienting

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har idag fått vite at jeg skal igjennom et DBR program for traumer, men hun som fortalte meg det var ikke helt sikker på akkurat hvordan det gjennomføres i praksis. 

Noen som har vært igjennom det og vil fortelle hvordan dette foregikk og hbilket utbytte du hadde av det?

Anonymkode: 0c516...185

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om det før du skriver det her, men googlet det nå og det er jo superspennende! Håper du får noen svar, og så ville jeg satt VELDIG stor pris på om du kunne være så snill å fortelle litt om det når du har gjort det! 

Kunne tenke meg å prøve det ut selv! Ser at Modum Bad har det, men det er kanskje bare poliklinikken (?)

Anonymkode: 2e113...5d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Aldri hørt om det før du skriver det her, men googlet det nå og det er jo superspennende! Håper du får noen svar, og så ville jeg satt VELDIG stor pris på om du kunne være så snill å fortelle litt om det når du har gjort det! 

Kunne tenke meg å prøve det ut selv! Ser at Modum Bad har det, men det er kanskje bare poliklinikken (?)

Anonymkode: 2e113...5d3

Ja, høres veldig spennende ut! Jeg fikk bare ikke helt tak på hva det helt konkret innebærer. 

Kan jo legge til at jeg nærmer med 40, og har kjempet for å få hjelp siden begynnelsen av 20-årene. Endelig skjer det noe!

Jeg skal prøve å huske på å oppdatere, men det er nok noen mnd å vente😅 Personen som var sertifisert innefor dette var i perm, så blir nok ikke før på nyåret. 

Anonymkode: 0c516...185

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger denne! Og lykke til. Jeg håper det gir deg god bedring

Anonymkode: d8e84...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...