AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:49 #1 Skrevet fredag kl. 17:49 Jeg blir nervevrak av ungdommene mine når de er ute i helgene. Som edru er de veldig fornuftige og jeg har full tillit til dem. Men med alkohol innabords......Nå er de 18 og 19, og kan jo lovlig både kjøpe og drikke, men uroen min er der stadig. Noen som kjenner seg igjen ? Anonymkode: b4efa...287
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:58 #2 Skrevet fredag kl. 17:58 Jeg har "skrudd av" Misforstå meg rett. Jeg vet hvor de er og sånn ca med hvem (ihvertfall noen av dem da). Jeg har lyd på telefonen, og de har beskjed om å ringe uansett hva som skjer, når og hvor de er. Og så går jeg og legger meg.... Sover ikke tungt før de er hjemme eller hentet, men jeg orker ikke gjøre meg selv nervøs av dette her.... Skal sies at vi ALLTID har hentet (eller, mannen som er bedre på å våkne og sovne igjen har stort sett gjort det). Når de flytter for å studere 50 mil unna når de er 19-20 så får man ikke hatt kontroll... Så jeg er glad for at jeg innså at jeg bare måtte slippe opp før det. Skjer det noe katastrofalt, så får jeg ikke gjort noe med det uansett! Anonymkode: 67ed5...f08 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:55 #3 Skrevet fredag kl. 22:55 Jeg var også sånn. Er vel sånn ennå, men litt mindre. Er ikke så bekymret hva de finner på, men hva andre som de møter kan finne på Anonymkode: 5a521...5c8 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #4 Skrevet i går, 09:03 Ja, jeg bekymrer meg også. Jeg trøster meg med at de er en fin gjeng, og passer på hverandre. De er også fornuftige og snille, men jeg tror bare foreldre er bekymret uansett. Jeg er glad for at de har venner og blir invitert på ting, og ikke sitter alene. Anonymkode: 0e3c6...044 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå