AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hva tenker dere om denne , barn 1 år Man : mor ( barnehage 8 til 15 ) Tirsdag: mor ( barnehage 8 til 15 ) Onsdag : mot ( barnehage 8 til 15 ) Torsdag : mor leverer i barnehage kl 8. Far henter kl 15. Tar med barn til far og overnatter Fredag : fri fra barnehage hos far .overnatter Lørdag : barn bringes til mor kl 11 Søndag : mor Uke 2 . Som over , bare at barnet er til far fra torsdag til søndag kl 11. Jeg mor får alt med levering i barnehage , men jeg syns det er bra for da for jeg oversikt over klær osv , samt at jeg er opptatt av at barnet skal være i barnehage . Anonymkode: fcca5...8d4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Altså slik: Lørdag formiddag til torsdag morgen: mor. Torsdag morgen til søndag formiddag: far; søndag formiddag til torsdag morgen: mor. Torsdag morgen til lørdag formiddag: far. Det blir jo annenhver uke overnatting 5 netter hos mor, 2 netter far, og annehver 4 netter mor, 3 hos far. Det er jo dere to som må mene noe om det, men det tidspunktet kl.11 er jo snodig, og verken far eller mor får en hel helg noen gang, det kan da ikke være praktisk? Jeg tenker på besøk til slekt og andre planer. Jeg ville i hvertfall forskjøvet søndagshentingen med noen timer hvis det var meg, og vært mer fleksibel på tidspunkt. Fint for barnet med fri hver fredag da. Det at du er opptatt av at barnet skal være i barnehage forstår jeg ikke, er far hjemme hver dag uansett, og ville ikke levert? Han må ha nøyaktig tidspunkt hver torsdag da han for lov til å hente, får ikke lov å ha barnet hjemme? Men hel lørdag og hel søndag får han ikke? Bare litt rart. Vi aner jo ikke om dette vil fungere bra eller ikke. Anonymkode: f8efe...f61
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Syns det høres fornuftig ut med uke 1. Barn på 1 år bør ikke ha delt bosted. Det anbefales hyppige besøk med en natta overnatting. F.eks. annenhver uke. Anonymkode: d787f...bfd
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Jeg tenker det er lenge borte fra hovedomsorgsperson med 3 netter hos far, ville hatt maks til lørdag hele tiden. En 1 åring skal ikke ha delt bosted, 3 netter er jo omtrent halve uken. Anonymkode: e4d77...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Åh får helt vondt i magen, lille ettåringen♡ Har en på ett år selv, og jeg ville aldri utsatt han for delt omsorg så utrolig liten. De er så sårbare på den alderen, og trenger mammaen sin. Anonymkode: 4f8a8...95e 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Synes det er for lenge borte fra hovedomsorgsperson når barnet kun er ett år. Anonymkode: 01e4d...70f 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Vi skal ha mange hyppige besøk og overnatting annenhver lørdag. 1 år. Anonymkode: 90161...e89
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Stakkars liten.. Hadde aldri gått med på noe sånt selv. Det er ikke anbefalt med såpass delt omsorg før barnet er 3. Og iallefall ikke så mange overnattinger. Anonymkode: 3f691...285
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå