Gå til innhold

Frakte fryste boller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha med meg fryste boller på toget i 4 timer. Og de skal rett i fryseren etterpå. Har ikke fryseboks å ta med. Hvordan pakke de? Tror jeg har sett på obs at de har handleposer som holder varer kalde. Fungerer det?

Anonymkode: 72b82...aa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer like bra å pakke dem inn i f.eks. et lite fleecepledd, håndkle eller lignende og putte dem i en plastpose. Pakker du dem da ned i bag/sekk/veske holder de seg garantert frosne i fire timer. Ikke er boller spesielt lettbedervelig heller. Jeg reiser en del med rått kjøtt (Til hund) og pakket på denne måten holder det seg frossent i minst 7 - 8 timer i bilen. 

• Liker 1
Skrevet

Fryseelementer. Ny pose rundt og dekk med fuktet håndkle. Isoler med avispapir eller ligende.

Anonymkode: ff08f...f4f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Leo skrev (2 minutter siden):

Fungerer like bra å pakke dem inn i f.eks. et lite fleecepledd, håndkle eller lignende og putte dem i en plastpose. Pakker du dem da ned i bag/sekk/veske holder de seg garantert frosne i fire timer. Ikke er boller spesielt lettbedervelig heller. Jeg reiser en del med rått kjøtt (Til hund) og pakket på denne måten holder det seg frossent i minst 7 - 8 timer i bilen. 

Beste er å pakke det i dun eller ull ellers enig 😊 jeg har en gammel dunjakke jeg pakker rundt det, det holder seg fryst hele dagen omtrent 

Anonymkode: 9d93e...82a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beste er å pakke det i dun eller ull ellers enig 😊 jeg har en gammel dunjakke jeg pakker rundt det, det holder seg fryst hele dagen omtrent 

Anonymkode: 9d93e...82a

Enig i at man godt kan bruke noe som isolerer bedre. Jeg pleier jo å legge det innimellom annen bagasje i bilen og ikke på toppen i sola. Pakker man godt nok holder det seg frossent over natten også, men her snakker vi boller i fire timer 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...