AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:46 #1 Skrevet fredag kl. 10:46 Jeg skal ha med meg fryste boller på toget i 4 timer. Og de skal rett i fryseren etterpå. Har ikke fryseboks å ta med. Hvordan pakke de? Tror jeg har sett på obs at de har handleposer som holder varer kalde. Fungerer det? Anonymkode: 72b82...aa7
Leo Skrevet fredag kl. 10:52 #2 Skrevet fredag kl. 10:52 Fungerer like bra å pakke dem inn i f.eks. et lite fleecepledd, håndkle eller lignende og putte dem i en plastpose. Pakker du dem da ned i bag/sekk/veske holder de seg garantert frosne i fire timer. Ikke er boller spesielt lettbedervelig heller. Jeg reiser en del med rått kjøtt (Til hund) og pakket på denne måten holder det seg frossent i minst 7 - 8 timer i bilen. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:54 #4 Skrevet fredag kl. 10:54 Fryseelementer. Ny pose rundt og dekk med fuktet håndkle. Isoler med avispapir eller ligende. Anonymkode: ff08f...f4f 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:55 #5 Skrevet fredag kl. 10:55 Leo skrev (2 minutter siden): Fungerer like bra å pakke dem inn i f.eks. et lite fleecepledd, håndkle eller lignende og putte dem i en plastpose. Pakker du dem da ned i bag/sekk/veske holder de seg garantert frosne i fire timer. Ikke er boller spesielt lettbedervelig heller. Jeg reiser en del med rått kjøtt (Til hund) og pakket på denne måten holder det seg frossent i minst 7 - 8 timer i bilen. Beste er å pakke det i dun eller ull ellers enig 😊 jeg har en gammel dunjakke jeg pakker rundt det, det holder seg fryst hele dagen omtrent Anonymkode: 9d93e...82a
Leo Skrevet fredag kl. 11:02 #6 Skrevet fredag kl. 11:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beste er å pakke det i dun eller ull ellers enig 😊 jeg har en gammel dunjakke jeg pakker rundt det, det holder seg fryst hele dagen omtrent Anonymkode: 9d93e...82a Enig i at man godt kan bruke noe som isolerer bedre. Jeg pleier jo å legge det innimellom annen bagasje i bilen og ikke på toppen i sola. Pakker man godt nok holder det seg frossent over natten også, men her snakker vi boller i fire timer 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå