AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Noen som så kunngjøringen og hørte talen? Fantastisk god tildeling. Jeg er så glad. Anonymkode: 2b8a8...83c 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Hun virker som ei kjempekul dame og en meget verdig mottaker av prisen Anonymkode: 01be5...fc1 2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Bare glad Donald ikke vant den 😌 Håper ikke denne vinneren også gir fra seg den til Donald.. Anonymkode: 7bb1b...968 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bare glad Donald ikke vant den 😌 Håper ikke denne vinneren også gir fra seg den til Donald.. Anonymkode: 7bb1b...968 Den vinneren gir den ganske sikkert ikke til Donald... Anonymkode: 2b8a8...83c
Stabbursmusa Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Veldig verdig vinner og et stort spark til både Putin, Netanyahu og Trump. 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Natttåke skrev (1 time siden): Supert, og bra for Palestina. Hun og kommisjonen uttaler vel at begge parter har begått krigsforbrytelser, så Palestina har vel ikke så mye å være glade over. Det går an å fordømme hva begge landene holder på med. Personlig så har jeg gitt blanke faen i hele greia siden Arafat, og sett på striden som håpløs i forhold til å oppnå varig fred. Misforstå meg rett, har like lite sympati for sionister og staten Israel. Anonymkode: b0f59...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Siden Donald Trump ble veldig lei seg over å ikke vinne fredsprisen siden han har stoppet 8 kriger og ingen i hele verden noensinne har gjort så mye godt som han, så øker vel toll-satsene til USA med 200 % minst🙄 Flott at det ble denne kandidaten 🎉🎈✨️ Anonymkode: bc54f...9a8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå