AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:24 #1 Skrevet fredag kl. 09:24 Skal snart innom, hva bruker dere å kjøpe? Anonymkode: 15836...32a
MarianneE Skrevet fredag kl. 09:29 #2 Skrevet fredag kl. 09:29 Glutenfri digestive, diverse drikke, kinder, søtpålegg, haribo, chiafrø, Nestle kaffeposer med div smak.. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:33 #3 Skrevet fredag kl. 09:33 Tannkrem. Pukka-te Anonymkode: c5d8b...acc 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:36 #5 Skrevet fredag kl. 09:36 Tissues, mellomromsbørster, reisestørrelser, Pink stuff, leppomader, krydder....alt mulig. Anonymkode: 5e4fe...344
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:37 #6 Skrevet fredag kl. 09:37 Diverse tannprodukter - mellombørster og denslags - og så har de noen veldig gode flossere, med dobbel tråd - som jeg synes funker veldig bra. I tillegg kjøper jeg gjerne såpe, dusjsåpe og hårvoks til meg selv. Jeg er mann - er vel kanskje bare 2 av 10 i butikken som er menn, i beste fall - jeg tør ikke å ta av de rosa-lilla handlelurvene 😉 I tillegg ser jeg etter litt morsomheter innen snop/sjokolade - lar meg friste av og til. Anonymkode: 90aa2...8f1 3
Ullvott Skrevet fredag kl. 09:45 #7 Skrevet fredag kl. 09:45 (endret) Bomullspads, micellærvann, sjampo og balsam fra L'Oreal Professionel, deodoranter til både meg og mannen (dagligvarebutikkmerker, men til lavere pris), tannkrem, godteri, pastiller, favorittmascaraen (L'Oreal Telescopic Waterproof), håndsåper og dusjsåper (dagligvarebutikkmerker til lavere pris), og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farten. Endret fredag kl. 09:46 av Ullvott 2
Hjerte Skrevet fredag kl. 09:52 #8 Skrevet fredag kl. 09:52 Hele jævla butikken. Lurer på å slutte å gå der, jeg skal ha en ting og kommer ut med ti. 5 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:54 #9 Skrevet fredag kl. 09:54 Liker butikken, så går inn for sjampoo, kommer ut med full pose. Er innom sjeldent. De har flere ting andre butikker ikke har, så må prøve. Anonymkode: 11fb6...dea 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:57 #10 Skrevet fredag kl. 09:57 Deodorant, dusjsåpe, sjampo og balsam. Billigere enn matbutikken. Trenger jeg sminke kjøper jeg det der. Litt godteri, som oftest lakris. De har merker/typer som ikke selges i vanlig butikk. Nudler til ungene, igjen, de har merker/typer som ikke selges i matbutikk. Sesongvarer, til Halloween, jul, påske, sommer. Anonymkode: 820bc...254 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:06 #11 Skrevet fredag kl. 10:06 Tannkrem, mellomromsbørster. Krydder. De store med kvern er kjempebillig i forhold til butikk!! Samme med sesamolje og div annet i samme kategori. Plastposer, zip lock poser osv er også mye billigere enn i matbutikker. Anonymkode: 63993...023
Mardina Skrevet fredag kl. 10:12 #12 Skrevet fredag kl. 10:12 Shampoo/balsam, negleprodukter, hårfarge, fuktighetskrem, tannbørstehoder, tannkrem, munnskyllevann, deodorant, håndsåpe, oppvasksåpe, penner, krydder, mellombar, sjokolade. Er veldig glad i den butikken 💛
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:13 #13 Skrevet fredag kl. 10:13 Shampo/balsam, deo, tannkrem og godteri er fast. Anonymkode: 73ee4...283
Beloved Skrevet fredag kl. 10:18 #14 Skrevet fredag kl. 10:18 Går dit for: - Pink Stuff - deodoranter - tannkrem/tannbørster - oppvaskmaskingreier (Finish) - bursdsgskort, ballonger, matfarge og annet bursdagsstæsj - sminke (Maybelline) - shampoo og hårspray for barna - de iskaffene på boks (husker ikke navnet) Kommer alltid ut med dette i tillegg: - masse godteri - diverse te (matcha og sånt) - diverse juice og brusbokser
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:23 #16 Skrevet fredag kl. 10:23 Alt til håret, negler, tenner, hundegodt, vaskemidler, såper, godteri. Sugerør. Ja, det varierer egentlig fra. gang til gang. Jeg liker de reisestørrelsene, lett å ha med i badehallen osv. Anonymkode: 2171f...d8f
Janmar Skrevet fredag kl. 10:31 #18 Skrevet fredag kl. 10:31 Dusjsåper, Refillpose av Neutral håndsåpe, av og til skyllemiddel om de har den med kokos, deo til gutta, litt godis, etc etc. Også er jeg alltid innom og handler en del til pakkekalendere til jul.
penny_ Skrevet fredag kl. 10:33 #19 Skrevet fredag kl. 10:33 Plaster og solkrem på små tuber. Slutta å kjøpe solkrem i vanlig størrelse fordi jeg aldri bruker de opp. 1
Tough cookie Skrevet fredag kl. 10:37 #20 Skrevet fredag kl. 10:37 Økologisk peanøttsmør, spraybalsam og tannkrem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå