AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hvor vondt gjør det? Jeg får servert masse skrekkhistorier om hvor vondt det gjør. Dere som har gjort det, stemmer det? Anonymkode: ce306...f1c
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor vondt gjør det? Jeg får servert masse skrekkhistorier om hvor vondt det gjør. Dere som har gjort det, stemmer det? Anonymkode: ce306...f1c jeg venter på operasjon nå. I følge kirurgen kommer det til å gjøre vondt, jævlig vondt, ikke slik at jeg dør men at jeg vil huske det (ja det han sa ) Kommer ikke til å kunne jobbe på 4 uker eller til å klare å tørke meg bak... Så ja, jeg gleder meg stort, men må få det gjort. Grad 4 som er veldig plagsomme og blør i tide og utide... Det finnes flere metoder da, jeg skal vist ha den værste da det var eneste som kom til å funke på mine... (millligan morgan) Anonymkode: 30988...809
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Går dere privat eller via fastlege og hva er ventetiden eventuelt? Har hemoroider/marisker og er skikkelig lei.. hatt det over 4 år Anonymkode: be2e2...921
Anjatapinjata Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Det er det verste jeg har gjort hvertfall. Fjernet en marisk når jeg var 16år, og tror legen skjærte bort altfor mye. Slet med det leeenge. Det beste er at jeg fikk en ny når jeg fikk barn. Men den får bare være der. Uaktuelt å gå igjennom det der en gang til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå