AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:56 #1 Skrevet fredag kl. 06:56 Hva tørker mannen din sæd med om han runker? Jeg skulle ønske jeg ikke viste, men her tørker han med svarte sokker og så lar han de bare ligge på gulvet så de lyser opp. Jeg synes det er så ekkelt. Om han rydder det selv? Kanskje etter lang tid ja, men vi har jo såpass store barn som kan se det og skjønner hva det er. Jeg synes det er så kvalmt!!!! Anonymkode: 7980c...844
Tummy Skrevet fredag kl. 07:03 #2 Skrevet fredag kl. 07:03 Ha en dorull på nattbordet. Så kansje han velger den. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:07 #3 Skrevet fredag kl. 07:07 Menn fra møblerte hjem bruker papir som kastes i do etter bruk. Her er det bare å si ifra hardt og direkte hvis dere er sammen, det der hadde jeg ikke funnet meg i. Anonymkode: f512d...a29 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:09 #4 Skrevet fredag kl. 07:09 Denne tråden 🤢 Anonymkode: 45cbb...abe 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:21 #5 Skrevet fredag kl. 07:21 Ja det er helt sinnsykt ekkelt. Prøver å si det. Men går ikke inn… Anonymkode: 7980c...844
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:40 #6 Skrevet fredag kl. 07:40 Runk i dusjen - problem solved Runk i dass - problem solved Runk i nok papir, kast i dass - problem solved Anonymkode: a15e3...eaa 3
Macro Skrevet fredag kl. 07:53 #7 Skrevet fredag kl. 07:53 Har aldri sett spor etter runkingen hans. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg sagt at mannen ikke runker. 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:59 #8 Skrevet fredag kl. 07:59 Har et håndkle liggende ved senga. Om han runker i stua, går det bare på magen/t-skjorta eller boxeren. Eller på meg om vi gjør det sammen 😊 Anonymkode: 931b7...58c 1
SlemUlv Skrevet fredag kl. 11:12 #9 Skrevet fredag kl. 11:12 Papir, da vi alltid har dorull på nattbordet..
Marijana Skrevet fredag kl. 11:13 #11 Skrevet fredag kl. 11:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Runk i dusjen - problem solved Runk i dass - problem solved Runk i nok papir, kast i dass - problem solved Anonymkode: a15e3...eaa Runke i dass, høres så nitrist ut. Er dere så desperate? Men jeg er enig i løsningene dine altså. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:43 #12 Skrevet fredag kl. 11:43 Dopapir er vel vanlig, ufattelig at folk bruker håndkle/andre tøyplagg til dette...for noen griser!! Anonymkode: d5c52...91d 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:45 #13 Skrevet fredag kl. 11:45 Macro skrev (3 timer siden): Har aldri sett spor etter runkingen hans. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg sagt at mannen ikke runker. Samme her. Anonymkode: db51d...6db 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:48 #14 Skrevet fredag kl. 11:48 Eksen min skulle alltid skifte på senga da jeg kom. Enten var han utro, men tror egentlig han lå og runka i dyna. Hadde både papir, og søplebøtte ved senga da. Æsj. Men har var jo veldig kåt og, så vi hadde mye bra sex. Anonymkode: 8b551...859
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:54 #15 Skrevet fredag kl. 11:54 Hvis jeg finner en runkeklut til, sender jeg den i posten til morra di og ber henne ta deg tilbake for din manglende oppdragelse." Snyt deg på puta hans og so "her i huset lever vi som griser, og sprer kroppssekret overalt. Gled deg til jeg får mensen." Personlig ville han fått en sjanse og bare en før han ble kasta ut. Dette får BARNA med seg?? Hvis de nevner det til noen, vil jeg tro det kan bli sterke reaksjoner. Æsj, for en gris 🤮🤮🤮 Vis ham denne tråden, du lever med et svin. Tenk når han blir gammel 🤮 Anonymkode: 404be...436
Doolittle Skrevet fredag kl. 12:22 #16 Skrevet fredag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dopapir er vel vanlig, ufattelig at folk bruker håndkle/andre tøyplagg til dette...for noen griser!! Anonymkode: d5c52...91d Hvorfor er det grisete å bruke håndkle eller andre tøyplagg? Det er jo først grisete om man ikke vasker det etterpå. 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:33 #17 Skrevet fredag kl. 12:33 Magika_fra_Fyll skrev (1 time siden): Gardinene på soverommet Jaaaa,eller puta;) Anonymkode: d0349...04a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:00 #18 Skrevet fredag kl. 13:00 Macro skrev (5 timer siden): Har aldri sett spor etter runkingen hans. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg sagt at mannen ikke runker. Samme her. Jeg vet faktisk ikke hva han bruker. Antagelig dopapir som han kaster i do umiddelbart, siden jeg altså ikke ser det. Å la "tørke-greiene" ligge igjen etter seg er bare helt utrolig nasty, uansett hva det er. Kjenner jeg blir kvalm bare av tanken. Mannen din er ekkel, ts. Ja, du må gjerne vis ham denne tråden. -> Du er ekkel og grisete, mann! Skjerpings! Anonymkode: 5cb66...aa7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 14:13 #19 Skrevet fredag kl. 14:13 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dopapir er vel vanlig, ufattelig at folk bruker håndkle/andre tøyplagg til dette...for noen griser!! Anonymkode: d5c52...91d Hvorfor det? Anonymkode: 03edd...123
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:49 #20 Skrevet fredag kl. 15:49 Marijana skrev (4 timer siden): Runke i dass, høres så nitrist ut. Er dere så desperate? Men jeg er enig i løsningene dine altså. Noen av oss er gift vet du.. Da må man gjemme seg og lette litt på trykket engang iblant.. #nitrist Anonymkode: 1c8d7...890
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå