Gå til innhold

Salgsmøte/kurs/seminar i helga?

Fremhevede innlegg

Gjest Venninnen
Skrevet

Har et spørsmål som kan synes merkelig, men spør for en venninne som lurer på om mannen har noe på gang....

Han har sagt at han skal på arrangement med jobben i helga, vet ikke om det var kurs eller seminar eller salgsmøte. Hun syns det virket litt rart, siden det ikke var så lenge siden forrige gang det var helgetur med jobben.

Og så er det jo 1. mai på mandag, og jeg syns det er litt rart at et firma legger arrangement til ei langhelg som denne.

For det tredje så er "kundene" for det meste offentlige, f.eks. statlige eller kommunale foretak - tviler på at disse reiser på seminar med en leverandør i ei typisk "frihelg"?

Hva sier dere, lukter det muffins her, eller er det sannsynlig at firmaet har en kick-off i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at venninna de vet hvor det skal være - ring hotellet og spør! Ikke verre enn det....

Men så er det noe med denne magefølelsen da....

Jeg har aldri opplevd at det har blitt avholdt noe slags møte eller seminar på slike helger. Alle mine arbeidsseminarer skjer i løpet av uka, men heller ikke møter/kurs osv i lag og organisasjoner blir lagt til slike helger (kun turneringer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...