Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Allerede pepperkaker i butikken! Helt utrolig....at dette ikke kan vente til slutten av november.

Selv feirer jeg ikke jul lenger, tar det som en vanlig dag med familie der vi møtes for et godt måltid :) 

Anonymkode: 5d3fb...fa5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg forbinder jul med ensomhet, familiekrangler og lite dagslys.

Shoppinghysteriet er jeg heller ingen fan av.

Anonymkode: ca3d3...1e1

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hater at det er julevarer før halloween. Blir kvalm. Snakk om å ødelegge stemninga. Jeg vil hs jul når det nærmer seg ikke 3 måneder før tia ..

Anonymkode: e7096...028

• Liker 5
Skrevet (endret)

Nei jeg gruer meg fælt ingen å feire med  ☹️

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 12
Skrevet

Jeg gleder meg til jul med forbehold. Har ustabil helse og vet ikke om jeg vil være hjemme eller innlagt. Er heldig og har en fin familie å feire sammen med.

Anonymkode: 3d8e1...ee0

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg elsker jul. Hele familien samles, alle har fokus på å være snille, og det er utrolig god mat og knask. For å ikke snakke om all den koselige julemusikken og julefilmene. Jeg absolutt elsker jul.

Anonymkode: 81feb...da5

• Hjerte 3
Skrevet

Gleder meg til jul. Nyter at juletingene har kommet i butikk, for da er det ikke lenge igjen 🎄

Forståelse for at ikke alle har et like godt forhold til jul som meg, og at det kanskje er mer vondt med høytider. 

Anonymkode: 69e11...65f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Var veldig glad i julen før. Men med dårligere helse og økonomi ( ble ufør) så gleder jeg meg ikke lengre til julen. Alt er mas , veit ikke hvor / hvem jeg skal feire med. Har voksne barn som bor spredt, to av barna har fått samboer. Glatt og kulde i tillegg . 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Gleder meg alltid til jul. 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jul er bare stress og jeg blir nedstemt hvert år om hvordan dagen skal tilbringes.

Hadde jeg blitt enslig hadde jeg reist bort eller sovet over hele sulamitten.

Anonymkode: f6cce...172

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Allerede pepperkaker i butikken! Helt utrolig....at dette ikke kan vente til slutten av november.

Selv feirer jeg ikke jul lenger, tar det som en vanlig dag med familie der vi møtes for et godt måltid :) 

Anonymkode: 5d3fb...fa5

Ser frem til rett etter nyttår,da venter jeg på våren.

Anonymkode: 4a07c...125

• Hjerte 1
Skrevet

Ja! Elsker jula! Kjøpte julebrus i dag ❤️

Men per nå er det spookyseason her i huset. Pynter 1. søndag i advent ;) heeeeelt til 20. dag jul. Har 10 esker + juletrærne…

Anonymkode: 01e30...44a

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker både advent og jul, og har alltid gjort det 🤩 Når tida er der, vel og merke. Unngår det så godt jeg kan før 1.desember, men det er ikke lett😅 Slik det er blitt nå, med jul hele høsten, tar handelsstanden kverken på hele julestemninga😥

Anonymkode: d8570...39f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jaaaa elsker jul!!!! 🎄🎅😍 

• Liker 3
Skrevet

Før var jeg glad i jul. Gledet meg og synes førjulstiden var så koselig . Nå betyr den ikke så mye mere. Synes butikkene kunne ventet til november. Blir lei jul før det er desember.

Anonymkode: 7b91e...35e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Butikkene skal ha inn mye sesongvarer og har som regel lite lager å sette det på, så da må det stå i butikken. Det er bare sånn det er - folk ønsker også å kjøpe slike varer tidlig. Ikke alle, men mange nok. 

Anonymkode: 1fd0d...307

Skrevet

Jeg synes jula er et helvetes mas. Finnes ikke glad i den, og trives ikke med det kjøpepresset som følger med. Blir også helt matt av at alt skal starte så tidlig. 

Anonymkode: 2fd5f...56c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg ser veldig frem til jul, men ikke ennå. Slutt med juletråder så tidlig! 

Du klager på pepperkaker i oktober, men du bidrar jo selv med tråder som dette.

Anonymkode: 2db87...802

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg gleder meg aldri til jul. 

Anonymkode: 0ba09...659

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Elsker jul og spesielt førjulstiden. Har hørt på julemusikk siden slutten av august og venter nå på flere julevarer i butikken. Har kjøpt julebrus allerede. Spiser ikke kaker og snop, men har hatt gingerbread latte på Starbucks. Planlegger pakkekalenderen til mine 3 tenåringer nå og har kjøpt inn min egen kalender. 

Anonymkode: c9cff...2fd

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...