AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg og ei god venninne og jeg føler at vi sklir fra hverandre. Vi er begge 50 år og jeg er ferdig med å drikke meg full og dra på byen. Hun har vært singel i 1 år og er mye ute. Jeg vil heller slappe av i helgene eller gå en tur i skogen og lade batteriene. Dette gjør at vi ikke møtes så ofte. Hva kan jeg gjøre? Jeg har prøvd å bli med ut, men det gir meg ikke noe. Blir bare veldig sliten av det Anonymkode: 674c8...e6c
Laraa Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Hvis dere har felles interesser ellers og et nært bånd, hadde det vært synd å kutte et ellers godt vennskap. Selv hater jeg å gå på byen og venninner som elsker det får gjøre det uten meg. Da finner man andre steder/måter å møtes. Hvis hun derimot blir stygg i fylla eller ikke respekterer at du ikke vil fly ute på byen, hadde jeg vurdert vennskapet
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Laraa skrev (6 minutter siden): Hvis dere har felles interesser ellers og et nært bånd, hadde det vært synd å kutte et ellers godt vennskap. Selv hater jeg å gå på byen og venninner som elsker det får gjøre det uten meg. Da finner man andre steder/måter å møtes. Hvis hun derimot blir stygg i fylla eller ikke respekterer at du ikke vil fly ute på byen, hadde jeg vurdert vennskapet Hun blir ikke stygg i fylla, men kanskje litt masete. Noen ganger sier jeg ja til ett par glass vin hjemme hos meg eller henne. Jeg sier på forhånd at jeg ikke skal på byen. Men da kan hun mase om å bli med ut. Kan også kommentere på at jeg drikker sakte og lite Anonymkode: 674c8...e6c
Daria Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Hvis vennskapet har vært basert på festing og byturer og hun ikke er så interessert i andre former for samvær, hadde jeg nok bare latt det gå sin gang og dø en stille død. Ikke alle vennskapet er livsvarige, og det krever interesse fra begge parter for å opprettholde det. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Daria skrev (23 minutter siden): Hvis vennskapet har vært basert på festing og byturer og hun ikke er så interessert i andre former for samvær, hadde jeg nok bare latt det gå sin gang og dø en stille død. Ikke alle vennskapet er livsvarige, og det krever interesse fra begge parter for å opprettholde det. Jeg har invitert henne med på en tur i skogen flere ganger, men hun sier at det ikke passer. Så da vet jeg at hun er ikke interessert i det. Anonymkode: 674c8...e6c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Kanskje møtes på halvveien. Lage middag sammen etter jobb ta en bytur sammen med litt shoppingtur. Er dere venninner så kan du jo si det bare rett ut. At festing gir meg ikke så mye gleder mere. Anonymkode: 0de3b...74a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Jeg synes du kan møte henne på halvveien her. Det er klart at når man er singel så er det mer spennende å dra på byen. Det kan være en bevisst prioritering i håp om å treffe en ny livspartner. Det smeller faktisk ganske høyt på lista over hva som er viktig for veldig mange her i livet. Det er også ganskje kjipt hvis man faktisk ikke har så mange andre arenaer å treffe en potensiell partner på og du som venninne aldri gidder være med på en bytur. Hvis du forventer at hun skal bli med tur i skogen, ser jeg ingen grunn til at ikke du kan bli med henne på byen en gang i blant. Altså, jeg forstår deg, på sett og vis. Byturer er ikke det som står øverst på lista mi heller. Men jeg var sjeleglad over at jeg hadde venninner som gadd ta seg en tur ut da jeg selv ble singel i høy alder. Det var faktisk på byen jeg møtte kjæresten min til slutt og vi har nå vært sammen i 10 år. Hadde aldri skjedd om mine venninner bare insisterte på å dra en tur i skauen. Vær en god venninne og still opp for henne en gang i blant, i det minste. Anonymkode: 6dcc8...d39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå