Gå til innhold

Hund som markerer inne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har noen i familien med en valp/unghund som markerer inne hos andre. To ganger har han tisset på vegg, nesten en gardin, og en sofa på besøk hos andre. Jeg har selv to hannhunder og er redd at dersom han markerer hos oss, at guttene mine (som er stuerene) følger på.

Er det innafor å kjøpe bellyband og ta på hunden når han kommer på besøk til oss?

Anonymkode: 71b2e...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei,

Jeg har noen i familien med en valp/unghund som markerer inne hos andre. To ganger har han tisset på vegg, nesten en gardin, og en sofa på besøk hos andre. Jeg har selv to hannhunder og er redd at dersom han markerer hos oss, at guttene mine (som er stuerene) følger på.

Er det innafor å kjøpe bellyband og ta på hunden når han kommer på besøk til oss?

Ja, det er innafor.

Anonymkode: 1942b...858

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er innafor.

Anonymkode: 1942b...858

Takk, da skal jeg gjøre det. Jeg kan gjerne kjøpe belly band og vaske det etter bruk, så lenge sofaen og veggen min ikke blir pisset ned.

Skrevet

Ja, det hadde jeg garantert satt på en hund som hadde den atferden! Ikke tale om at jeg ville hatt en hund gående rundt og pisset på vegger og tekstiler som er umulig å få helt rent igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...