AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:15 #1 Skrevet torsdag kl. 11:15 Har vært i et forhold i mange år som nå er over og etter hvert må jeg jo finne meg noe annet. Skulle helst sett at det var et langvarig forhold, men kunne også tenke meg en eksklusiv seksuell relasjon i mellomtiden. Så lenge jeg er 100% trygg på at han er sykdomsfri og holder seg kun til meg. Jeg har høy sexlyst. Men jeg har et dilemma.. Jeg er livredd for sykdommer og annet som smitter seksuelt. Samtidig liker jeg ikke å bruke kondom. Synes det tar bort følsomheten og gleden av samleiet. Jeg får ikke orgasme så lenge det er i bruk. Da liker jeg bedre å ordne meg selv. Videre vil jeg ha vill sex. Skjønner dere? Jeg vil suge han til han spruter i munnen min, bli tatt i alle hull og virkelig nyte hverandre til det fulle. Men akkurat det er jo litt vanskelig å få til på en trygg måte. Er det ikke? Jeg har hatt få faste partnere hittil og vil ikke ligge med så mange flere. Skulle helst sett at det var èn til. Toppen to. Og jeg vil heller ikke ligge med noen som har ligget rundt. Er dette gjennomførbart? 🤔 Anonymkode: f2ab4...3ab 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:02 #2 Skrevet torsdag kl. 12:02 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har vært i et forhold i mange år som nå er over og etter hvert må jeg jo finne meg noe annet. Skulle helst sett at det var et langvarig forhold, men kunne også tenke meg en eksklusiv seksuell relasjon i mellomtiden. Så lenge jeg er 100% trygg på at han er sykdomsfri og holder seg kun til meg. Jeg har høy sexlyst. Men jeg har et dilemma.. Jeg er livredd for sykdommer og annet som smitter seksuelt. Samtidig liker jeg ikke å bruke kondom. Synes det tar bort følsomheten og gleden av samleiet. Jeg får ikke orgasme så lenge det er i bruk. Da liker jeg bedre å ordne meg selv. Videre vil jeg ha vill sex. Skjønner dere? Jeg vil suge han til han spruter i munnen min, bli tatt i alle hull og virkelig nyte hverandre til det fulle. Men akkurat det er jo litt vanskelig å få til på en trygg måte. Er det ikke? Jeg har hatt få faste partnere hittil og vil ikke ligge med så mange flere. Skulle helst sett at det var èn til. Toppen to. Og jeg vil heller ikke ligge med noen som har ligget rundt. Er dette gjennomførbart? 🤔 Anonymkode: f2ab4...3ab Jeg kunne selv skrevet dette innlegget, er i noenlunde samme situasjon. Jeg har imidlertid hatt to elskere jeg har innledet et forhold slik du beskriver til, men ingen av de var til å stole på. Anonymkode: 79eaf...0e0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:08 #3 Skrevet torsdag kl. 12:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kunne selv skrevet dette innlegget, er i noenlunde samme situasjon. Jeg har imidlertid hatt to elskere jeg har innledet et forhold slik du beskriver til, men ingen av de var til å stole på. Anonymkode: 79eaf...0e0 Å nei. 😔 Har noen spørsmål til deg. Er du kvinne? Hvor møtte du de? Var de single? Hadde dere en avtale om å være ekslusive, som de senere brøt? Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:15 #4 Skrevet torsdag kl. 12:15 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har vært i et forhold i mange år som nå er over og etter hvert må jeg jo finne meg noe annet. Skulle helst sett at det var et langvarig forhold, men kunne også tenke meg en eksklusiv seksuell relasjon i mellomtiden. Så lenge jeg er 100% trygg på at han er sykdomsfri og holder seg kun til meg. Jeg har høy sexlyst. Men jeg har et dilemma.. Jeg er livredd for sykdommer og annet som smitter seksuelt. Samtidig liker jeg ikke å bruke kondom. Synes det tar bort følsomheten og gleden av samleiet. Jeg får ikke orgasme så lenge det er i bruk. Da liker jeg bedre å ordne meg selv. Videre vil jeg ha vill sex. Skjønner dere? Jeg vil suge han til han spruter i munnen min, bli tatt i alle hull og virkelig nyte hverandre til det fulle. Men akkurat det er jo litt vanskelig å få til på en trygg måte. Er det ikke? Jeg har hatt få faste partnere hittil og vil ikke ligge med så mange flere. Skulle helst sett at det var èn til. Toppen to. Og jeg vil heller ikke ligge med noen som har ligget rundt. Er dette gjennomførbart? 🤔 Anonymkode: f2ab4...3ab Jeg er redd "ønskelista" di er vanskelig å innfri. Det tryggeste og beste er nok å legge sexen litt på hylla en periode og vente til du treffer den rette for et langvarig forhold. Anonymkode: facbd...96f 1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:16 #5 Skrevet torsdag kl. 12:16 Hatt flere slike "forhold". Det er bare å finne en oppegående og ærlig person som er attraktiv nok. Du vet best hvor god du er til å dømme folk. Anonymkode: 064da...73a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:17 #6 Skrevet torsdag kl. 12:17 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har vært i et forhold i mange år som nå er over og etter hvert må jeg jo finne meg noe annet. Skulle helst sett at det var et langvarig forhold, men kunne også tenke meg en eksklusiv seksuell relasjon i mellomtiden. Så lenge jeg er 100% trygg på at han er sykdomsfri og holder seg kun til meg. Jeg har høy sexlyst. Men jeg har et dilemma.. Jeg er livredd for sykdommer og annet som smitter seksuelt. Samtidig liker jeg ikke å bruke kondom. Synes det tar bort følsomheten og gleden av samleiet. Jeg får ikke orgasme så lenge det er i bruk. Da liker jeg bedre å ordne meg selv. Videre vil jeg ha vill sex. Skjønner dere? Jeg vil suge han til han spruter i munnen min, bli tatt i alle hull og virkelig nyte hverandre til det fulle. Men akkurat det er jo litt vanskelig å få til på en trygg måte. Er det ikke? Jeg har hatt få faste partnere hittil og vil ikke ligge med så mange flere. Skulle helst sett at det var èn til. Toppen to. Og jeg vil heller ikke ligge med noen som har ligget rundt. Er dette gjennomførbart? 🤔 Anonymkode: f2ab4...3ab Nei. Hele poenget med uforpliktende er at det er nettopp det. Hvis du kjenner så stor forskjell med og uten kondom, er det psykisk. Å være reddfpr sykdommer, bør bety at du KUN vil ha beskyttet sex. Vet ikke om et elskerfolhold hvor ikke en av partene bryter det løftet. Og jeg har hatt en del elskere.. Null kondom=null penetrering Anonymkode: a8bd5...d92 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:20 #7 Skrevet torsdag kl. 12:20 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er redd "ønskelista" di er vanskelig å innfri. Det tryggeste og beste er nok å legge sexen litt på hylla en periode og vente til du treffer den rette for et langvarig forhold. Anonymkode: facbd...96f Ja var det jeg fryktet. Det kan jo ta lang tid å finne «den rette». Jeg vil ikke ende opp med å rushe inn i noe fordi jeg er seksuelt frustrert 😅 Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:21 #8 Skrevet torsdag kl. 12:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Hele poenget med uforpliktende er at det er nettopp det. Hvis du kjenner så stor forskjell med og uten kondom, er det psykisk. Å være reddfpr sykdommer, bør bety at du KUN vil ha beskyttet sex. Vet ikke om et elskerfolhold hvor ikke en av partene bryter det løftet. Og jeg har hatt en del elskere.. Null kondom=null penetrering Anonymkode: a8bd5...d92 Nei det er ikke kun psykisk. Men jeg ser poenget ditt.. Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:31 #9 Skrevet torsdag kl. 12:31 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hatt flere slike "forhold". Det er bare å finne en oppegående og ærlig person som er attraktiv nok. Du vet best hvor god du er til å dømme folk. Anonymkode: 064da...73a Ja tror du? Det har gått fint for deg?😁 Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:39 #10 Skrevet torsdag kl. 12:39 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja tror du? Det har gått fint for deg?😁 Anonymkode: f2ab4...3ab Ja, veldig fint. Anonymkode: 064da...73a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:43 #11 Skrevet torsdag kl. 13:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, veldig fint. Anonymkode: 064da...73a Kanskje jeg skal gå for en kollega 🤔 Ikke en jeg treffer hver dag, men en annen avdeling Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:59 #12 Skrevet torsdag kl. 13:59 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje jeg skal gå for en kollega 🤔 Ikke en jeg treffer hver dag, men en annen avdeling Anonymkode: f2ab4...3ab Er dette en trolletråd? Du klarte ikke finne på nok usannsynligheter i HI så du smører på med enda mer.. Ta med at han er gift, med din søster og far til dine fjorten tantebarn og i tillegg er prest og kåret til verdens mest trofaste mann av et kirkelig magasin! Anonymkode: 79ec5...86b 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:02 #13 Skrevet torsdag kl. 14:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette en trolletråd? Du klarte ikke finne på nok usannsynligheter i HI så du smører på med enda mer.. Ta med at han er gift, med din søster og far til dine fjorten tantebarn og i tillegg er prest og kåret til verdens mest trofaste mann av et kirkelig magasin! Anonymkode: 79ec5...86b Haha.. Nei det er faktisk helt seriøst. 😂 Hvor enn tåpelig det høres ut Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:03 #14 Skrevet torsdag kl. 14:03 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er dette en trolletråd? Du klarte ikke finne på nok usannsynligheter i HI så du smører på med enda mer.. Ta med at han er gift, med din søster og far til dine fjorten tantebarn og i tillegg er prest og kåret til verdens mest trofaste mann av et kirkelig magasin! Anonymkode: 79ec5...86b Men du ga meg noen ideer… en prest.. 💡 Det er ikke så dumt faktisk Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:08 #15 Skrevet torsdag kl. 14:08 Hvorfor er det så mange som skal ha et «seriøst» seksuelt forhold? Enten har man uforpliktende sex, som er helt ok, men da har man ingen forpliktelser ovenfor hverandre. Utenom sex selvsagt. Og hvorfor spiller det en rolle at personen har ligget rundt? Det skal ikke være kjæresten din. Man sjekker alltid før man slutter med kondom. Det gjør man med kjærester også… Anonymkode: 72b28...4b4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:11 #16 Skrevet torsdag kl. 14:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du ga meg noen ideer… en prest.. 💡 Det er ikke så dumt faktisk Anonymkode: f2ab4...3ab Ja, jeg… …tror jeg må la være å si mer til deg 😄 Men altså, jeg vil anbefale deg å finne en du liker, fordi da ville det ikke vært så farlig om det ble noe mer. Det kommer nemlig til å bli noe mer fra den ene eller den andre. Mange damer her inne sier at det vil være deg som faller, og han vil bare ha sex. De andre damene vil si at nei, det er motsatt, det er du som kun vil ha sex og han som faller. Jeg holder meg til at den ene som regel vil noe mer, og den andre ikke. Det beste vil altså være å finne en å ha en ordentlig romantisk relasjon med slik at dere begge kan ha sex i fred for drama og tårer. Og selv om han jobber på en annen avdeling på jobb, så kan det bli kluss hvis han (eller du) får følelser. Snakker av erfaring og vi hadde ikke sex en gang… Anonymkode: 79ec5...86b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:19 #17 Skrevet torsdag kl. 14:19 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor er det så mange som skal ha et «seriøst» seksuelt forhold? Enten har man uforpliktende sex, som er helt ok, men da har man ingen forpliktelser ovenfor hverandre. Utenom sex selvsagt. Og hvorfor spiller det en rolle at personen har ligget rundt? Det skal ikke være kjæresten din. Man sjekker alltid før man slutter med kondom. Det gjør man med kjærester også… Anonymkode: 72b28...4b4 Jeg har behov!😅 Å finne den rette er jo ikke gjort i en håndvending Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:19 #18 Skrevet torsdag kl. 14:19 Jeg har hatt flere faste elskere, hvor vi har vært eksklusive. Selvfølgelig ikke som at vi er låst til hverandre i et monogamt forhold, men at man isåfall sier fra om man ligger med noen andre. I et par av dem har gjerne begge gått og testet oss først, bare sjekke for alt liksom hos gynekologen, før vi har droppet kondom. Anonymkode: 68a0b...94b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:21 #19 Skrevet torsdag kl. 14:21 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, jeg… …tror jeg må la være å si mer til deg 😄 Men altså, jeg vil anbefale deg å finne en du liker, fordi da ville det ikke vært så farlig om det ble noe mer. Det kommer nemlig til å bli noe mer fra den ene eller den andre. Mange damer her inne sier at det vil være deg som faller, og han vil bare ha sex. De andre damene vil si at nei, det er motsatt, det er du som kun vil ha sex og han som faller. Jeg holder meg til at den ene som regel vil noe mer, og den andre ikke. Det beste vil altså være å finne en å ha en ordentlig romantisk relasjon med slik at dere begge kan ha sex i fred for drama og tårer. Og selv om han jobber på en annen avdeling på jobb, så kan det bli kluss hvis han (eller du) får følelser. Snakker av erfaring og vi hadde ikke sex en gang… Anonymkode: 79ec5...86b Tror også det. Snart er jeg i gudstjeneste hver søndag. På første rad Ja selvsagt er det best. Men hva om «den rette» lar vente på seg? Jeg holder ikke ut i to år uten sex faktisk Anonymkode: f2ab4...3ab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:47 #20 Skrevet torsdag kl. 14:47 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tror også det. Snart er jeg i gudstjeneste hver søndag. På første rad Ja selvsagt er det best. Men hva om «den rette» lar vente på seg? Jeg holder ikke ut i to år uten sex faktisk Anonymkode: f2ab4...3ab Hehe, tenkte på presten i Sex and the city etter å ha skrevet til deg. Samantha Jones, naken under pelskåpen på første rad, og med en boks bønner til de fattige i kurven sin 😄 Nei nei, du ser det selv. Har selv hatt en vill periode i min ungdom, men har etter dette klart meg selv heller enn å ha sex med noen jeg ikke har følelser for. Du får si fra her igjen om du knekker en kode som vi damene bør få med oss! Anonymkode: 79ec5...86b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå