AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Har akkurat skaffet meg trumfpay for å samle eurobonus. Dette blir mitt første lille steg som bonusjeger. Men hvordan bruke trumfapy når jeg betaler på Kiwi? Bare si i fra til kassapersonalet at jeg vil betale med trumfpay? Og må man si ifra før eller etter varene er scannet? Anonymkode: 1a04f...04c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Samme som coopay. Anonymkode: d1dff...da1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Du skanner qr-koden i Trumf-appen ved siden av betalingsterminalen for å registrere deg. Jeg skanner koden etter at de er begynt å skanne inn varene mine. Når de skanner siste vare sier jeg at jeg betaler med Trumfpay. Noen ganger, hvis jeg handler lite, har de allerede "sendt" betalingen til kortterminalen før jeg rekker å si fra, og må trykke på den og avbryte så jeg får betalingen opp i appen. Da må jeg noen ganger skanne på ny. Noen pleier selv å spørre om jeg bruker Trumfpay når de er ferdig å skanne, så bekrefter jeg bare det. Anonymkode: 06f9b...5a5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Det står som regel en QR kode på siden av bankterminalen der du kan scanne. Så spør butikkpersonalet så regel om du vil betale med Trumfpay. Veldig enkelt😊 Anonymkode: 5e71e...ffc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå