AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Som mann lurer jeg på hva dere damer liker ved å suge en mann. Hva er det dere nyter og hva er deres utbytte av kuksuging? Anonymkode: f3b6f...267
Leppeblomst Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden (endret) Er du hetero eller homo? Hva får du ut av å sutte på en annens kjønnsorgan? Endret 3 timer siden av Leppeblomst U
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som mann lurer jeg på hva dere damer liker ved å suge en mann. Hva er det dere nyter og hva er deres utbytte av kuksuging? Anonymkode: f3b6f...267 Liker det ikke på generelt grunnlag. Men elsker det med kjæresten min. En utrolig flott penis. Elsker den. Bonus at han liker det. Anonymkode: 8ee92...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Liker å se og høre at min kjære nyter det 🥰 Enkelt og greit. Anonymkode: 9332b...927 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Liker følelsen av at han vokser i munnen min. Liker at jeg får han til å gå fra slapp til steinhard. Liker å suge til jeg hører han kommer. Liker når han prøver å holde igjen men kommer i munnen min. Anonymkode: 6c086...5c8 2
gynta Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker følelsen av at han vokser i munnen min. Liker at jeg får han til å gå fra slapp til steinhard. Liker å suge til jeg hører han kommer. Liker når han prøver å holde igjen men kommer i munnen min. Anonymkode: 6c086...5c8 Svelger du?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden gynta skrev (7 minutter siden): Svelger du? Selvfølgelig Anonymkode: 6c086...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Liker å gi nytelse. Blir tent av det. Spesielt hvis mannen stønner litt. Suger gjerne til han kommer. Det kjipe er jo at da er jeg sprengkåt, mens han er jo ferdig da 😅 Anonymkode: 8b8fd...aec 2
gynta Skrevet 56 minutter siden #9 Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker å gi nytelse. Blir tent av det. Spesielt hvis mannen stønner litt. Suger gjerne til han kommer. Det kjipe er jo at da er jeg sprengkåt, mens han er jo ferdig da 😅 Anonymkode: 8b8fd...aec Da får han slikke deg til orgasme til gjengjeld og kanskje er han klar til en ny runde etterpå. Vinn - vinn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå