Gå til innhold

Hva bunner din preferanse i?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dette er spurt om før, men fant ikke tråden, så jeg prøver:

Har du noen ide eller tanke om hva din seksuelle preferanse/fetisj kan bunne i?  Det er sikkert et sammensatt svar på dette, og forventer ikke et faglig sexologisk svar. Men kanskje du har tenkt på det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på monster og drøy smut... Elsket filmen "Skjønneheten og udyret" som liten og så den igjen og igjen. Hva som egentlig kom først vet jeg ikke 😅

Anonymkode: 70871...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kryneren skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på om dette er spurt om før, men fant ikke tråden, så jeg prøver:

Har du noen ide eller tanke om hva din seksuelle preferanse/fetisj kan bunne i?  Det er sikkert et sammensatt svar på dette, og forventer ikke et faglig sexologisk svar. Men kanskje du har tenkt på det?

Ingen anelse. Men våknet ikke før 40 da jeg ble sammen med kjæresten min. Tror egentlig trygghet og tillit åpnet sluser til indre verdener jeg ikke trodde jeg hadde.

Anonymkode: 0357e...051

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen anelse. Men våknet ikke før 40 da jeg ble sammen med kjæresten min. Tror egentlig trygghet og tillit åpnet sluser til indre verdener jeg ikke trodde jeg hadde.

Anonymkode: 0357e...051

Så fantastisk å lese!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på å bli dominert, fordi det er så intimt og sexy å være sårbar og prisgitt en annen. Føler selv at det kommer fra daddy issues haha

Anonymkode: e9b18...8de

Skrevet

Tenner på to kvinner samtidig. Den ene skal være hjelper bare og samkjøre orgasmene våre..Kommer  fra gruppearbeidet i småskolen vel ? 😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...