Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har studert gjennom BI Nettstudier? Er de profesjonelle? Synes dere de har et ordnet opplegg - hva synes dere om læremidlene og oppfølgingen?

Jeg lurer på å våge meg ut på et treårig høyskolestudium hos dem :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, anbefales, og du får garantert kremhøy lønn etter endte studier :):klappe::sjarmor:

Skrevet

hvordan vet du at man er garantert kremhøy lønn etterpå?? eeh..det hørtes litt merkelig ut vel? ;)

Gjest allium
Skrevet

Jeg er snart ferdig med det første semesteret. Synes det fungerer bra, litt varierende lærerkrefter og oppfølging i de forskjellige fagene.

Det eneste problemet mitt kommer på de helgene det er samling. De er ikke lagt opp med tanke på heltidsstudier, så det er alltid noen forelesninger som kolliderer.

Men så langt er jeg veldig fornøyd med at jeg valgte nettstudier fremfor å gå på forelesninger. Jeg bor nær nok til at det hadde gått an, men jeg ser at nettstudiene er mye mer tidseffektive.

Gjest gjest 0
Skrevet

Hvis jeg kunne velge hadde jeg valgt nettstudiene, men mitt studie finnes ikke som nettstudie :forvirret: Jeg er nemlig ingen fan av forelesninger.... Leser best på egenhånd.

Skrevet
hvordan vet du at man er garantert kremhøy lønn etterpå?? eeh..det hørtes litt merkelig ut vel? ;)

Alle som har studert på BI får kremlønn, det vet da alle? :sjarmor:

Skrevet
Alle som har studert på BI får kremlønn, det vet da alle?  :sjarmor:

Javel?!

Har studert 3 år på BI men.....

Skrevet
Yes, anbefales, og du får garantert kremhøy lønn etter endte studier  :)  :klappe:  :sjarmor:

Til siste gjest. Tror du trygt kan være litt skeptisk til første gjest. Det er noen debattanter som har dette svaret til alle spørsmål om lønn, om det så gjelder lærer, sykepleiere, renholdere etc.

Dessuten er jeg notorisk skeptisk til slike svar (som fra første gjest) lagt inn sent på kvelden og som har en klappende figur. Tror det er et trollesvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...