AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Var så innmari opptatt av milf’er en periode og landet en skikkelig sexy dame ganske mye eldre enn meg. Over en periode på hvertfall et år møttes vi for knulling, massasje, en matbit og slikt. Vi snakket ikke så mye om å ligge med andre, men hun trodde nok ikke jeg lå med andre siden vi ikke brukte kondom. Hun var i et forhold som holdt på å avsluttes og hadde ikke fungert på lenge. Hun spurte noen ganger om jeg lette etter kjæreste og da sa jeg nei. Selv om hun aldri fikk vite det lå jeg sammen med ganske mange andre damer i samme periode (mange av disse også uten kondom). Etter en stund gikk ff relasjonen vår litt over av seg selv og jeg har tenkt litt på om jeg var sleip som gjorde det slik jeg gjorde det? Vi har ikke særlig kontakt i dag, men av og til tenker jeg på henne, hun var ganske godtroende og litt naiv tror jeg. Anonymkode: 98eed...ae8
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Jeg synes det, for ved å ligge med så mange andre uten kondom så gjorde det en fare for henne for å bli smittet av det ene og det andre- som hun ikke visste om og dermed fikk heller tatt et annet valg for seg selv om og enten avslutte eller kreve bruk av kondom. Dårlig av deg. Anonymkode: 041c1...215 24 1 6
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Fikk heller ikke tatt* Anonymkode: 041c1...215
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Du var dust mot henne, og dust mot deg selv. Hvorfor risikerer du egen og andres helse på den måten? Anonymkode: eefde...0b7 10 4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden For en idiot du var/er! Håper du lærer på den harde måten og begynner å ta ansvar! Anonymkode: bf34e...6cf 5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var så innmari opptatt av milf’er en periode og landet en skikkelig sexy dame ganske mye eldre enn meg. Over en periode på hvertfall et år møttes vi for knulling, massasje, en matbit og slikt. Vi snakket ikke så mye om å ligge med andre, men hun trodde nok ikke jeg lå med andre siden vi ikke brukte kondom. Hun var i et forhold som holdt på å avsluttes og hadde ikke fungert på lenge. Hun spurte noen ganger om jeg lette etter kjæreste og da sa jeg nei. Selv om hun aldri fikk vite det lå jeg sammen med ganske mange andre damer i samme periode (mange av disse også uten kondom). Etter en stund gikk ff relasjonen vår litt over av seg selv og jeg har tenkt litt på om jeg var sleip som gjorde det slik jeg gjorde det? Vi har ikke særlig kontakt i dag, men av og til tenker jeg på henne, hun var ganske godtroende og litt naiv tror jeg. Anonymkode: 98eed...ae8 Stakkar dame! Dette var meget ufint av deg. Du kunne påført henne sykdommer. Enn om hun fortsatt ikke har testet seg å går rundt med AIDS uten at hun vet det? Si fra, for gudsskyld. Anonymkode: 314d3...cdb 5 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var så innmari opptatt av milf’er en periode og landet en skikkelig sexy dame ganske mye eldre enn meg. Over en periode på hvertfall et år møttes vi for knulling, massasje, en matbit og slikt. Vi snakket ikke så mye om å ligge med andre, men hun trodde nok ikke jeg lå med andre siden vi ikke brukte kondom. Hun var i et forhold som holdt på å avsluttes og hadde ikke fungert på lenge. Hun spurte noen ganger om jeg lette etter kjæreste og da sa jeg nei. Selv om hun aldri fikk vite det lå jeg sammen med ganske mange andre damer i samme periode (mange av disse også uten kondom). Etter en stund gikk ff relasjonen vår litt over av seg selv og jeg har tenkt litt på om jeg var sleip som gjorde det slik jeg gjorde det? Vi har ikke særlig kontakt i dag, men av og til tenker jeg på henne, hun var ganske godtroende og litt naiv tror jeg. Anonymkode: 98eed...ae8 Hvor gammel er du forresten? Anonymkode: 314d3...cdb 1
Fighter83 Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var så innmari opptatt av milf’er en periode og landet en skikkelig sexy dame ganske mye eldre enn meg. Over en periode på hvertfall et år møttes vi for knulling, massasje, en matbit og slikt. Vi snakket ikke så mye om å ligge med andre, men hun trodde nok ikke jeg lå med andre siden vi ikke brukte kondom. Hun var i et forhold som holdt på å avsluttes og hadde ikke fungert på lenge. Hun spurte noen ganger om jeg lette etter kjæreste og da sa jeg nei. Selv om hun aldri fikk vite det lå jeg sammen med ganske mange andre damer i samme periode (mange av disse også uten kondom). Etter en stund gikk ff relasjonen vår litt over av seg selv og jeg har tenkt litt på om jeg var sleip som gjorde det slik jeg gjorde det? Vi har ikke særlig kontakt i dag, men av og til tenker jeg på henne, hun var ganske godtroende og litt naiv tror jeg. Anonymkode: 98eed...ae8 Nei, du var ikke det. Du var singel og hun spurte jo ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er du forresten? Anonymkode: 314d3...cdb 31 Anonymkode: 98eed...ae8
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var så innmari opptatt av milf’er en periode og landet en skikkelig sexy dame ganske mye eldre enn meg. Over en periode på hvertfall et år møttes vi for knulling, massasje, en matbit og slikt. Vi snakket ikke så mye om å ligge med andre, men hun trodde nok ikke jeg lå med andre siden vi ikke brukte kondom. Hun var i et forhold som holdt på å avsluttes og hadde ikke fungert på lenge. Hun spurte noen ganger om jeg lette etter kjæreste og da sa jeg nei. Selv om hun aldri fikk vite det lå jeg sammen med ganske mange andre damer i samme periode (mange av disse også uten kondom). Etter en stund gikk ff relasjonen vår litt over av seg selv og jeg har tenkt litt på om jeg var sleip som gjorde det slik jeg gjorde det? Vi har ikke særlig kontakt i dag, men av og til tenker jeg på henne, hun var ganske godtroende og litt naiv tror jeg. Anonymkode: 98eed...ae8 Jeg synes ikke det var dårlig gjort. Ligger man med folk som er singel så må man regne med at de ligger med flere. Så lenge du ikke lovet henne at hun var den eneste så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 20c91...ae3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Du er selve definisjonen på en drittsekk, spør du meg. Lå med mange damer på likt uten beskyttelse? Du skal ratt se du er mindre begavet også. Du er en smittespreder. Anonymkode: b3020...510 7
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes ikke det var dårlig gjort. Ligger man med folk som er singel så må man regne med at de ligger med flere. Så lenge du ikke lovet henne at hun var den eneste så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 20c91...ae3 Han kunne jo sagt fra! Hvordan skal hun vite at han er tidenes skitpeis som ligger med alt som kryper å går? Dette var hensynsløst, respektløst og farlig Anonymkode: 314d3...cdb 7
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 31 Anonymkode: 98eed...ae8 Oh lord. Tenkte kanskje du var 20. Håpte nesten det. Vi er på samme alder. Skremmende er det. Du er voksen nå! På tide å skjerpe seg. Anonymkode: 314d3...cdb 4 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden Hvorfor mener du at du behandlet henne verre enn du behandlet alle de andre du lå med? Er du en slik en som gjerne vil ha bekreftelse på at du er en drittsekk. Kjenner til en fyr (på litt over 40 år) Etter å ha lært ham å kjenne i løpet av en 10 års tid så har jeg funnet ut at den største fornærmelsen han kan få er om en dame sier at han er bedre enn andre menn. Han har også begynt å innlede forhold i hytt og pine, og avslutter forholdene "like fort". Anonymkode: d887b...073 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden Hadde TS vært dame hadde alle svarene vært oppmuntrende Anonymkode: 0d542...c3f 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Skrevet 11 timer siden Du er iallfall ikke narsissist, for du reflekterer over egen dårlig oppførsel 🙃 Om du ikke løy til henne, så gjorde du ikke noe direkte ondt eller galt- dere er begge ansvarlige for å beskytte dere. Hvem vet, kanskej hun lå med like mange.. Anonymkode: 038e1...53c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): 31 Anonymkode: 98eed...ae8 😳 oi, jeg trodde du var kanskje 18-20, maks 23år… Anonymkode: bf34e...6cf
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er iallfall ikke narsissist, for du reflekterer over egen dårlig oppførsel 🙃 Om du ikke løy til henne, så gjorde du ikke noe direkte ondt eller galt- dere er begge ansvarlige for å beskytte dere. Hvem vet, kanskej hun lå med like mange.. Anonymkode: 038e1...53c Vi ble enige om å si ifra om vi lå med andre. Hun lå ikke med andre, jeg stoler på henne. Anonymkode: 98eed...ae8
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): hun trodde nok ikke jeg lå med andre siden vi ikke brukte kondom. Hun var i et forhold Anonymkode: 98eed...ae8 Hun visste nok godt hva hun var med på. Men hun ville uansett. Anonymkode: fb532...a9d
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor mener du at du behandlet henne verre enn du behandlet alle de andre du lå med? Er du en slik en som gjerne vil ha bekreftelse på at du er en drittsekk. Kjenner til en fyr (på litt over 40 år) Etter å ha lært ham å kjenne i løpet av en 10 års tid så har jeg funnet ut at den største fornærmelsen han kan få er om en dame sier at han er bedre enn andre menn. Han har også begynt å innlede forhold i hytt og pine, og avslutter forholdene "like fort". Anonymkode: d887b...073 Tenker det var verre mot henne siden vi holdt på i så lang periode. Anonymkode: 98eed...ae8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå