Gå til innhold

Date igjen etter voldtekt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere år uten sex og dating grunnet en voldtekt, har jeg møtt en mann jeg liker. 

Jeg skjønner at slikt ikke er noe man slenger på bordet med en gang, og jeg trives ikke med å ha sex veldig fort uansett...

men hvordan tar man opp en slikt tema FØR sex?

Eller skal jeg ikke si noe?

Hva ville du som mann foretrukket?

Anonymkode: 8dd5e...7b8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Etter flere år uten sex og dating grunnet en voldtekt, har jeg møtt en mann jeg liker. 

Jeg skjønner at slikt ikke er noe man slenger på bordet med en gang, og jeg trives ikke med å ha sex veldig fort uansett...

men hvordan tar man opp en slikt tema FØR sex?

Eller skal jeg ikke si noe?

Hva ville du som mann foretrukket?

Anonymkode: 8dd5e...7b8

Tror det ville vært fint å vite slik at man kunne ta mest mulig hensyn til at det ble en bra opplevelse for deg og at man var ekstra nøye med å ta signaler om du ikke var komfortabel. 

Men sikkert greit å vente til det for alvor nærmer seg naturlig med sex. Er det en ordentlig mann vil han nok gjøre det han kan for at det blir bra. 

Anonymkode: 2e031...a90

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste sikre her er at dette ikke bør være en bekymring du bærer på. Dette er slik veldig mange spiller spillet sitt, ved å prøve å være «taktfull» og likandes. Hva med dette i stedet: Tenk om du kunne være deg selv og likevel bli likt av en som du også liker. Ville ikke det være mye mer behagelig enn å bli likt fordi du spilte kortene dine «riktig»? 
Om du har behov for at han vet dette om deg, da er det dette behovet du bør prioritere. Ikke hans eventuelle behov for å ikke vite dette… av frykt for at han ikke ville like det.

Hilsen mann 39

Anonymkode: 3699a...6f4

Skrevet

Dette har jeg også lurt litt på. Jeg er ikke klar for dating enda, men de har anbefalt på overgrepsmottaket å si ifra før jeg er intim med noen igjen. Men hvordan og når liksom?

Jeg er redd for å gå i frys, redd for følelser i kombinasjon menn, redd for å åpne meg. Og da blir dette en bekymring på toppen igjen. Vil jo på ingen måte si ifra for tidlig, det vil jo skremme vekk alle menn.

Anonymkode: e7753...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...