AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:18 #1 Skrevet onsdag kl. 16:18 Hei, jeg tror ikke det er tilfeldig , men hver eggløsning nå har jeg følt meg dårlig. Jeg fryser og har feberfølelse, men det vises ikke på termometeret. Nå har det skjedd de siste tre mnd og nå den fjerde. Jeg har vondt, fryser, og føler meg skikkelig slapp. Paracet hjelper ikke, og alt jeg kan er å hvile. Men det blir ganske ineffektivt i lengden for jeg har ikke mulighet til å slappe av i to dager hver eggløsning. Jeg er 36, så håper og tror at det ikke er overgangsalder... Anonymkode: 452b4...0e2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:25 #2 Skrevet onsdag kl. 16:25 Det er gjerne meningen at man skal gå mot sengen. Der kan ulike situasjoner oppstå når man "fryser". Naturens gnag. Vil du medisinere bort eggløsning med paracet? Anonymkode: 6e5b9...179
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:30 #3 Skrevet onsdag kl. 16:30 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei, jeg tror ikke det er tilfeldig , men hver eggløsning nå har jeg følt meg dårlig. Jeg fryser og har feberfølelse, men det vises ikke på termometeret. Nå har det skjedd de siste tre mnd og nå den fjerde. Jeg har vondt, fryser, og føler meg skikkelig slapp. Paracet hjelper ikke, og alt jeg kan er å hvile. Men det blir ganske ineffektivt i lengden for jeg har ikke mulighet til å slappe av i to dager hver eggløsning. Jeg er 36, så håper og tror at det ikke er overgangsalder... Anonymkode: 452b4...0e2 Høres ut som starten på overgangsalderen. Varmen kommer av hormonforstyrrelsen. Anonymkode: 4b501...f41
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:35 #4 Skrevet onsdag kl. 16:35 Jeg har hatt det sånn siden jeg fikk min første mens. Fikk feber, frossen og sykdomsfølelse i fler dager. Har brukt ceracette "minipiller" i årevis for å unngå eggløsning og for å ikke bli så dårlig og syk hver mnd. Anonymkode: aec2e...6fc
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:49 #5 Skrevet onsdag kl. 16:49 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er gjerne meningen at man skal gå mot sengen. Der kan ulike situasjoner oppstå når man "fryser". Naturens gnag. Vil du medisinere bort eggløsning med paracet? Anonymkode: 6e5b9...179 Det der skjønte jeg ingenting av. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Høres ut som starten på overgangsalderen. Varmen kommer av hormonforstyrrelsen. Anonymkode: 4b501...f41 Å nei 😭 akkurat når jeg var kvitt 16 år lang depresjon. Faen. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har hatt det sånn siden jeg fikk min første mens. Fikk feber, frossen og sykdomsfølelse i fler dager. Har brukt ceracette "minipiller" i årevis for å unngå eggløsning og for å ikke bli så dårlig og syk hver mnd. Anonymkode: aec2e...6fc Følte du at det funker ? Jeg har ikke brukt prevensjon siden jeg giftet meg og det er 15 år siden. Anonymkode: 452b4...0e2
Mommy26 Skrevet onsdag kl. 17:07 #6 Skrevet onsdag kl. 17:07 https://proactiveforher.com/blogs/menstrual-health/all-about-period-flu/
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:05 #8 Skrevet onsdag kl. 19:05 Mommy26 skrev (1 time siden): https://proactiveforher.com/blogs/menstrual-health/all-about-period-flu/ Dette var informerende 😊 jeg får bli flinkere til å ta magnesiumen. Eneste er at jeg ikke orker å trene når jeg føler meg sånn her. Jeg fryser og svetter om hverandre og kroppen vibrerer.. selvom det ikke er ekte feber, så føles det likevel ut som jeg ikke er i form Anonymkode: 452b4...0e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå