AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:40 #1 Skrevet onsdag kl. 15:40 Dere som har hatt nybygg, kan dere skrive litt om hva slags ting, både små og store, dere reklamerte på? Og gjerne hvor raskt det ble tatt tak i. Anonymkode: f8dbf...616
Ms. Steele Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Vi reklamerte umiddelbart på masse allerede under overtakelsen. Det var alt fra malingsøl på flisene, til manglende fuging og vindusvridere som ikke var som de skulle. Så har vi oppdaget flere ting underveis i løpet av den første måneden etter overtakelsen, som vi har tatt direkte med representant for utbygger. Alt har blitt tatt tak i umiddelbart. Det er visst ganske vanlig at det blir slik med nybygg har vi forstått.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Jeg har klagd på et par ting, men synes det tar så langt tid. Snakker flere måneder og jeg hører ikke noe fra de. Den ene saken har de allerede prøvd å fikse, men det ble ikke bra nok. Og så klager jeg igjen, men så er det bare helt stille.. Jeg vet ikke helt hva man skal forvente heller. Anonymkode: f8dbf...616
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå