AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Har lest litt her inne om pauser, og alle den rare dating kulturen her nå. Har googlet en del om "the mans sages of separation" Hvor menn savner en dame saktere enn damer savner menn? Vi damer vil ofte fikse ting med en gang, og løse problemer. Eksempel en mann som da har en eller annen greie, og kutter kontakten vil gå igjennom disse stadiene: Stadie 1: The relief: Dag 1-3 av ingen kontakt. Hvor han føler for å ikke ha kontakt. ingen forpliktelser. Lettelse over å ikke måtte "gi" noe. Stadie 2: The curiosity: Dag 4-7: Fokuset fra "krisen" forsvinner, stillheten trigger en nysgjerrighet og han kan finne på å teste for å se om du fortsatt venter Stadie 3: The reality: Dag 7+: Konsekvensene av null kontakt, hvordan livet er uten kontakt Og da vil de mest sannsynlig ta kontakt igjen. Mener da at dama kan ikke ta kontakt i løpet av denne perioden Dere menn, kjenner dere igjen dette? Eller er det å bare å "forsvinne" fra en dame fordi dere ikke gadd mer, fant noen annen etc? Anonymkode: 44bfa...ad2
-jk- Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Jeg foretrekker å kommunisere jeg, fremfor å kutte kontakten. Det gjelder begge veier. Fikk en god match i går, såpass god at vi chattet i 4 timer og bestemte en date allerede torsdag samt en potensiell 2.date på lørdag. Så fikk jeg en god match igjen i dag morges, også veldig attraktiv og interessant dame som skrev en lang melding. Da skrev jeg tilbake til henne at det var veldig hyggelig med en match, men at jeg allerede var i kontakt med en annen dame og skulle på date med henne i morgen. Informerte hyggelig om at jeg ikke hadde planer om å chatte med flere samtidig når det var gått så langt som til planlagt date, men spurte pent om jeg kunne komme tilbake til henne om det ikke ble noe ut av den første daten. Det synes hun var svært hyggelig, og jeg var hjertelig velkommen til å ta kontakt igjen senere. Er ikke det mye enklere enn å drive en masse spill, ghosting osv.? Mulig det bare er meg som er gammel...😉 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Pause i dating er bare tull, enten dater man eller ikke. Er man i et seriøst langvarig forhold, så er pause en tid fra hverandre der man skal få konflikt/ problemer litt på avstand, og en mulighet til å tenke seg om - uten at man direkte har slått opp eller separer seg. Da er det snakk om noenlunde avtalt tid før man skal treffes igjen og vurdere forholdet. Anonymkode: 9b35c...d08 3 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Ja, var mer tenkt på om det er noen mennesker som er sånn? At livet kan bli så kaos at man må ha ting på litt på pause for man klarer ikke mentalt å være der? Jeg og mener at enten så dater man ellers er man ferdig, men så begynte jeg å google litt. Fikk litt flere nyanser da. Vet ikke hva som er riktig. Føler det ikke finnes noen fasit ts Anonymkode: 44bfa...ad2
Gratis Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden -jk- skrev (40 minutter siden): Jeg foretrekker å kommunisere jeg, fremfor å kutte kontakten. Det gjelder begge veier. Fikk en god match i går, såpass god at vi chattet i 4 timer og bestemte en date allerede torsdag samt en potensiell 2.date på lørdag. Så fikk jeg en god match igjen i dag morges, også veldig attraktiv og interessant dame som skrev en lang melding. Da skrev jeg tilbake til henne at det var veldig hyggelig med en match, men at jeg allerede var i kontakt med en annen dame og skulle på date med henne i morgen. Informerte hyggelig om at jeg ikke hadde planer om å chatte med flere samtidig når det var gått så langt som til planlagt date, men spurte pent om jeg kunne komme tilbake til henne om det ikke ble noe ut av den første daten. Det synes hun var svært hyggelig, og jeg var hjertelig velkommen til å ta kontakt igjen senere. Er ikke det mye enklere enn å drive en masse spill, ghosting osv.? Mulig det bare er meg som er gammel...😉 Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja, var mer tenkt på om det er noen mennesker som er sånn? At livet kan bli så kaos at man må ha ting på litt på pause for man klarer ikke mentalt å være der? Jeg og mener at enten så dater man ellers er man ferdig, men så begynte jeg å google litt. Fikk litt flere nyanser da. Vet ikke hva som er riktig. Føler det ikke finnes noen fasit ts Anonymkode: 44bfa...ad2 Ja, på et personlig plan stemmer nok det - at noen kan bli overveldet av en situasjon, tar en avgjørelse, og når man får det litt på avstand angrer de seg. At det kan skje er ikke utenkelig, sikkert ikke så uvanlig heller. Men hvis dette skjer i datingfasen så har man jo ikke opparbeidet noe tillit seg i mellom, og tviler på at så mange er interessert i noen som holder på slik. Da må man vurdere dette i et helhetsbilde, et det nok gode egenskaper som veier opp for den feilvurderingen? Dersom de er slik gjentatte ganger, eller på flere områder i livet, så er det nok vanskelig å bygge et solid forhold på det. Da vil man nok alltid gå litt på vakt, skjer dette igjen? Anonymkode: 9b35c...d08
Strigiformes Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden (endret) -jk- skrev (2 timer siden): Jeg foretrekker å kommunisere jeg, fremfor å kutte kontakten. Det gjelder begge veier. Fikk en god match i går, såpass god at vi chattet i 4 timer og bestemte en date allerede torsdag samt en potensiell 2.date på lørdag. Så fikk jeg en god match igjen i dag morges, også veldig attraktiv og interessant dame som skrev en lang melding. Da skrev jeg tilbake til henne at det var veldig hyggelig med en match, men at jeg allerede var i kontakt med en annen dame og skulle på date med henne i morgen. Informerte hyggelig om at jeg ikke hadde planer om å chatte med flere samtidig når det var gått så langt som til planlagt date, men spurte pent om jeg kunne komme tilbake til henne om det ikke ble noe ut av den første daten. Det synes hun var svært hyggelig, og jeg var hjertelig velkommen til å ta kontakt igjen senere. Er ikke det mye enklere enn å drive en masse spill, ghosting osv.? Mulig det bare er meg som er gammel...😉 Synes det var veldig redelig gjort av deg. Lykke til med daten 🤞 Endret 5 timer siden av Strigiformes
Strigiformes Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, var mer tenkt på om det er noen mennesker som er sånn? At livet kan bli så kaos at man må ha ting på litt på pause for man klarer ikke mentalt å være der? Jeg og mener at enten så dater man ellers er man ferdig, men så begynte jeg å google litt. Fikk litt flere nyanser da. Vet ikke hva som er riktig. Føler det ikke finnes noen fasit ts Anonymkode: 44bfa...ad2 Det er mange menn som ikke liker å være alene, også kommer det an på hva slags krav de har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå