AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg har en uvane med å spise sjokolade om natta når jeg våkner for å gå på do. Jeg prøver å holde meg om dagen, så er jeg hol om natta. Hvordan få bukt med uvanen, utenom å ikke ha noe liggende? Det er som om jeg må ha noe raskt inn. Ikke diabetes enda, det jeg vet. Anonymkode: b5b9d...cea
Ullvott Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Spis et lite kveldsmåltid som hjelper med å holde blodsukkernivået stabilt. Proteiner og fiber hjelper godt. Da blir du mindre fysen. 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Minn deg selv på at du er en voksen i et fritt land. Du har all mulighet til å ta egne valg. Du kan velge å dytte i deg sjokolade, eller du kan velge å la være. Fatter ikke hva diabetes har med dette å gjøre. Anonymkode: ad17a...d96
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Det beste rådet skriver du selv: Ikke har noe liggende. Ikke kjøp det inn. Anonymkode: d76ae...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Ikke ha det liggene er vel lurt. Anonymkode: 3d522...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Kanskje også krom-tilskudd. Anonymkode: d76ae...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Minn deg selv på at du er en voksen i et fritt land. Du har all mulighet til å ta egne valg. Du kan velge å dytte i deg sjokolade, eller du kan velge å la være. Fatter ikke hva diabetes har med dette å gjøre. Anonymkode: ad17a...d96 Jeg trodde det kunne være et tegn på diabetes å få så behov for søtt? Men jeg kan lite om det. Anonymkode: b5b9d...cea
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje også krom-tilskudd. Anonymkode: d76ae...9ca Det har jeg ikke hørt om, takk. Anonymkode: b5b9d...cea
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Jeg gjør det samme noen ganger. 😅 Én rute melkesjokolade etter do-besøk. Koser meg med den. 😋 Anonymkode: 25ede...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Minn deg selv på at du er en voksen i et fritt land. Du har all mulighet til å ta egne valg. Du kan velge å dytte i deg sjokolade, eller du kan velge å la være. Fatter ikke hva diabetes har med dette å gjøre. Anonymkode: ad17a...d96 Hyggelig måte å svare på...... Anonymkode: 6ffb8...843 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det samme noen ganger. 😅 Én rute melkesjokolade etter do-besøk. Koser meg med den. 😋 Anonymkode: 25ede...d9a Så godt å høre jeg ikke er alene om dette!😊 Anonymkode: b5b9d...cea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå