AnonymBruker Skrevet i går, 01:01 #1 Skrevet i går, 01:01 Tar mannen din bilder av deg og barna? Mannen min tar ikke et eneste bilde av meg, og det er utrolig trist at det knapt finnes et eneste bilde av meg og barna sammen. Barna er nå 8 og 12 år. Bare lurer på om dette er en mannegreie? Anonymkode: 5a05b...f88 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:22 #2 Skrevet i går, 01:22 Helt klart en mannegreie. De tar bilder når de blir bedt om det. De mennene jeg vet om som tar bilder uoppfordret er fotointeresserte generelt Anonymkode: d36b8...f9b 1 4
Lykkeliten* Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Han tar bilde når jeg minner han på det. Jeg har tatt 99 % av bildene opp gjennom årene, men jeg har likevel en del bilder av meg sammen med barna. Veldig få av bare meg alene da 1 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Min mann tar aldri bilde av meg, må sette på kamera på telefonen hans og be han ta bilde når vi er på ferie, ta et bilde av meg på stranda for eksempel. Men han tar egentlig aldri bilder av noe som helst. Han kan ta tullebilder med venner og sende på snapchat til meg og andre venner , det er bilder som jeg er glad forsvinner haha 🤪 Fikk seg dyr telefon som kosta ekstra for bra kamera, men ingen bilder blir tatt. Sånn er han, kan ikke få han til å bli fotoinntresert, kun snapchatbilder og tulle selfier blir tatt. Anonymkode: 5cfab...6d1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Du er utrolig tafatt! Ta bilder selv! Det er jo det alle aleneforeldre gjør. Anonymkode: f0996...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tar mannen din bilder av deg og barna? Mannen min tar ikke et eneste bilde av meg, og det er utrolig trist at det knapt finnes et eneste bilde av meg og barna sammen. Barna er nå 8 og 12 år. Bare lurer på om dette er en mannegreie? Anonymkode: 5a05b...f88 Nei, aldri. Men jeg har tatt mange bilder av de. Har ikke ett eneste bikde fra fødslene,graviditetene eller alt etterpå. Jeg syns det er veldig trist. Har spurt flere gsnger om han kan ta bilder,men det blir liksom ikke ekte, men da tar han ett mens han beveger kamera og jeg har øyene igjen eller snur meg så er han fornøyd.. Ser flere menn i omkretsen sommer veldig flink til det. Anonymkode: 1c786...676
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Nei, men jeg ber om det selv. Han tenker ikke på det Anonymkode: f97a8...faf
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Nei. Måtte be han ta bilde av meg i sommer da vi var på ferie. Et minne om at jeg også var med liksom Anonymkode: ff27b...e1f
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Av og til, men så er ikke jeg så god på å ta bilde av han heller. Glemmer det litt av når vi gjør noe gøy. Anonymkode: 376f0...d0c
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Nei, heldigvis ikke. Han tar bilder av barna, og ofte seg sammen med barna. Anonymkode: 62b8b...c0d
Sadetgar Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er utrolig tafatt! Ta bilder selv! Det er jo det alle aleneforeldre gjør. Anonymkode: f0996...b8e For et språk.. du vet du ikke er helt anonym selv om du trykker «anonym» vi kan fortsatt se hvem du er
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden Nei, og takk gud for det! Jeg hater å bli tatt bilder av, og det respekterer han heldigvis. Anonymkode: a036a...3cd
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden Av og til. Men vi har ikke barn. Har tar mest stygge bilder av meg da… Anonymkode: f3b07...784
Hxndyman Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tar mannen din bilder av deg og barna? Mannen min tar ikke et eneste bilde av meg, og det er utrolig trist at det knapt finnes et eneste bilde av meg og barna sammen. Barna er nå 8 og 12 år. Bare lurer på om dette er en mannegreie? Anonymkode: 5a05b...f88 Naja...Denne mannen tar bilder iallefall.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Skrevet 17 timer siden Finnes vel ikke et eneste bilde av han og meg sammen. Har ikke barn. Han tar bilde av alt og alle, men ikke meg. Jeg vil fotografere han og meg, men han vil ikke. Trist, men det finnes viktigere ting… Anonymkode: cfc81...d98
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Bare hvis jeg ber han om det. Han tar omtrent ikke bilder ellers heller da. Albumet hans er fylt av sikringsskap og skruer. Anonymkode: 2fffa...952
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå