AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:33 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:33 hvordan kan man vite om en mann er forelsket i deg og tar deg på alvor? jeg vet at det varierer fra person til person, så jeg vil gjerne høre fra forskjellige situasjoner. og hvis du ønsker å dele, hva har vært det fineste/romantiske noen har gjort for deg? ❤️ Anonymkode: 222a2...d7c
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): hvordan kan man vite om en mann er forelsket i deg og tar deg på alvor? jeg vet at det varierer fra person til person, så jeg vil gjerne høre fra forskjellige situasjoner. og hvis du ønsker å dele, hva har vært det fineste/romantiske noen har gjort for deg? ❤️ Anonymkode: 222a2...d7c En av mine ekser (ungdomskjæreste) sa til meg surt "ha på deg bilbelte!". Det er det fineste noen har gjort for meg. Anonymkode: a04c8...4f4 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En av mine ekser (ungdomskjæreste) sa til meg surt "ha på deg bilbelte!". Det er det fineste noen har gjort for meg. Anonymkode: a04c8...4f4 Dette sier mannen til meg hver gang jeg glemmer det (er ikke ofte). Og «kjør pent» og «vær forsiktig!» når det er glatt osv. Ellers tviler jeg aldri, han sier ofte at han heller vil være med meg, enn å finne på noe med andre, han gir meg massasje daglig og klemmer meg og kysser meg på pannen. Han kjøper sjokolade, når han vet jeg er på tur til å få mensen og han kjøper øl til meg i helgene ❤️ Lager ofte middag til oss og kaffe på senga i helgene Han gir selvfølgelig blomster og gave på jubileumene våre og bursdagen min. I fjor bakte han også kake ❤️ Anonymkode: af578...124 1
Strigiformes Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette sier mannen til meg hver gang jeg glemmer det (er ikke ofte). Og «kjør pent» og «vær forsiktig!» når det er glatt osv. Ellers tviler jeg aldri, han sier ofte at han heller vil være med meg, enn å finne på noe med andre, han gir meg massasje daglig og klemmer meg og kysser meg på pannen. Han kjøper sjokolade, når han vet jeg er på tur til å få mensen og han kjøper øl til meg i helgene ❤️ Lager ofte middag til oss og kaffe på senga i helgene Han gir selvfølgelig blomster og gave på jubileumene våre og bursdagen min. I fjor bakte han også kake ❤️ Anonymkode: af578...124 Hvor fant du han her hen? 😂☀️ 1
Skogshuldra Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Skjønte vel hvor forelska han var , da han ringte meg i 23-tida en dag midt i uka for å si "kan jeg komme til deg nå? Jeg må bare se deg". Han bodde 2.5 time unna og skulle være tilbake på jobb kl 07 dagen etterpå.... Var i slutten av 30-åra begge to, så ikke noe ungdomsfjas. Det fineste/mest romantiske noen har gjort for meg, er de hittil 19 åra sammen. 3
Strigiformes Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Skogshuldra skrev (4 minutter siden): Skjønte vel hvor forelska han var , da han ringte meg i 23-tida en dag midt i uka for å si "kan jeg komme til deg nå? Jeg må bare se deg". Han bodde 2.5 time unna og skulle være tilbake på jobb kl 07 dagen etterpå.... Var i slutten av 30-åra begge to, så ikke noe ungdomsfjas. Det fineste/mest romantiske noen har gjort for meg, er de hittil 19 åra sammen. Så søtt 🫶
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): hvordan kan man vite om en mann er forelsket i deg og tar deg på alvor? jeg vet at det varierer fra person til person, så jeg vil gjerne høre fra forskjellige situasjoner. og hvis du ønsker å dele, hva har vært det fineste/romantiske noen har gjort for deg? ❤️ Anonymkode: 222a2...d7c Det mest romantiske er når han husker hva jeg liker, og husker ting jeg har fortalt. Men som husker og faktisk bruker det senere (positive ting, ikke negative) er noe helt spesielt. Og sjeldent. En gang brukte kjæresten min noe jeg hadde sagt til han tidligere som et aktivt eksempel. Og det var noe jeg fortalte i en helt annen setting, det var veldig rørende. Er ikke store romantiske gester jeg bryr meg om. Men de små hverdagslige tingene mange tar som selvfølge. Som at han gir meg en serviett også, når han tar en til seg selv. Eller smører smør på baguetten min også, på restaurant (ikke at jeg ikke får det til, men kanskje jeg holder på med noe annet). At han henger opp klærne mine etter vask, når han utelukkende tromler sine egne (og er ekstremt imot å henge tøy til tørk). Sånne ting. Anonymkode: fc4a0...abd
lollymolly Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette sier mannen til meg hver gang jeg glemmer det (er ikke ofte). Og «kjør pent» og «vær forsiktig!» når det er glatt osv. Ellers tviler jeg aldri, han sier ofte at han heller vil være med meg, enn å finne på noe med andre, han gir meg massasje daglig og klemmer meg og kysser meg på pannen. Han kjøper sjokolade, når han vet jeg er på tur til å få mensen og han kjøper øl til meg i helgene ❤️ Lager ofte middag til oss og kaffe på senga i helgene Han gir selvfølgelig blomster og gave på jubileumene våre og bursdagen min. I fjor bakte han også kake ❤️ Anonymkode: af578...124 Heldig du er ❤️ ta godt vare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå