AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Hva er én ting dere aldri ville tilgitt i et forhold? Utenom utroskap Hva er deres absolutte grense, og hvorfor? Anonymkode: 4da05...8b0
Strigiformes Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden At han ikke behandler meg med likeverd og respekt. Det er ekstremt viktig for meg. Det var dette som var grunnen til at ekteskapet mitt røk... 1
-Missi- Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Voldtekt uten tvil har gått før pga det og det hadde jeg gjort igjen. Utenom det om han gjorde noe kriminelt. Uavhengig om det var mot meg eller andre. 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Vold, fysisk og psykisk. Anonymkode: f4dc2...390
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er én ting dere aldri ville tilgitt i et forhold? Utenom utroskap Hva er deres absolutte grense, og hvorfor? Anonymkode: 4da05...8b0 At personen lyver! Hvis personen ikke kan komme å fortelle meg sannheten, så sliter vi. For jeg HATER løgn og lyver aldri selv. Anonymkode: 8aa4c...6df 3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden -Missi- skrev (1 time siden): Utenom det om han gjorde noe kriminelt. 68 kilometer i timen forbi fotoboksen i Vålerengtunnelen? Anonymkode: 4a8df...5b1
SPOCA Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Vold, dette innebærer psykisk, fysisk, materiell, latent og økonomisk vold. Dette inkluderer også voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Løgner, økonomisk utroskap og fysisk vold. Har vært i et langt forhold der de to første var til stede stadig vekk, men heldigvis var han ikke voldelig. (Det er selvsagt over for mange år siden) Har også redsel for at min nåværende mann skal bli hodestups forelsket i en annen, men så fremt vi har det så bra sammen, er det jo lite trolig at det skjer. Anonymkode: 8dd4a...8b2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Jeg er VELDIG rund i kantene. Men om noen dreper barna mine vil det sitte VELDIG langt inne. Ellers kan jeg faktisk ikke komme på noe annet. Anonymkode: 60110...239
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men om noen dreper barna mine vil det sitte VELDIG langt inne Notert. Bare sånn i tilfelle vi kommer til å date hverandre en gang i fremtiden. Anonymkode: 4a8df...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er VELDIG rund i kantene. Men om noen dreper barna mine vil det sitte VELDIG langt inne. Ellers kan jeg faktisk ikke komme på noe annet. Anonymkode: 60110...239 Du mener at det IKKE vil sitte veldig langt inne, hvis vedkommende dreper barna dine? For meg er det vold, av alle slag. Det er også uærlighet. Anonymkode: 2dcbd...6bd
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du mener at det IKKE vil sitte veldig langt inne, hvis vedkommende dreper barna dine? Det vil nok sitte veldig langt inne å fortsette med å være rund i kantene.. Anonymkode: 4a8df...5b1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Ganske mye egentlig. Vold og voldtekt selvfølgelig, men også å bli presset til "frivillig " sex og type sex jeg ikke ønsker ved mas, og så straff med surhet om jeg ikke ga etter. Seksuell egoisme jevnt over. Løgner av viss mengde. Økonomisk utroskap. Og å stjele/svindle fra meg/familien/venner. Psykisk vold og å forhindre meg fra normal omgang med familie og venner. Verbale utbrudd og ugreihet utover normal krangling innimellom. At det fremkommer at mannen hadde begått overgrep, selv om før vårt forhold. At mannen ikke jevnt over støttet og oppmuntret meg, men det motsatte. Mobbing fra partner. Anonymkode: c2750...a30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå