AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Har dere en niche ick dere føler er litt personlig? Og hva er den største icken dere noen gang har fått av noen dere har datet/partner? Anonymkode: f91ea...712
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Niche? Mener du nisje? -skjønner allikevel ikke spørsmålet…. Anonymkode: 6355e...311 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Kan du uttrykke deg på norsk? Hva betyr niche ick? Anonymkode: ce763...2a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Plexi skrev (6 minutter siden): Dårlig språk, bruker ordet ick. Enda verre å skrive "niche" (engelsk), istedenfor norsk "nisje". Anonymkode: 79c9d...d0e 2 1
Plexi Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enda verre å skrive "niche" (engelsk), istedenfor norsk "nisje". Anonymkode: 79c9d...d0e Det var det jeg siktet til..
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Men selv om jeg forstår både niche og ick, forstår jeg ikke hva et "nisje-æsj" er for noe. Hva skiller et nisje-æsj fra et vanlig æsj? Anonymkode: ce763...2a7 2 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Eller på norsk: Har du en særegen ting som du reagerer på hos en date? Anonymkode: 58b7c...60b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Å date en fyr som ikke evner å uttrykke seg tydeligere enn en lavt utdannet tiktoker ville nok gått meg på nervene ganske raskt. Anonymkode: 2cb7c...139 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå