AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:19 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:19 Hvor går egentlig grensen mellom å være omsorgsfull og kontrollerende? Anonymkode: 903fd...9d0
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:24 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:24 Du må gi et eksempel Anonymkode: a4456...3a1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:26 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:26 For meg så er syretesten om engasjementet går på hva som er mitt beste eller hva som er i hans interesse. La oss si at han mistenker at en annen mann viser interesse; tar han det som en personlig fornærmelse eller lurer han på om jeg kan synes den andre mannen er ubehagelig? Deg tok ganske lang tid før jeg oppfattet denne lille men viktige distinksjonen. Anonymkode: d2ed1...45b 1 2
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 18:26 #4 Skrevet tirsdag kl. 18:26 Det tror jeg er litt opp til den som opplever det å avgjøre. For min del handler det ofte om motivet bak handlingen som jeg kan forbinde med kontroll eller omsorg. Jeg lytter først og fremst. Kommunikasjon og være lydhør for hverandres behov er viktig. Basert på hvor godt jeg kjenner et menneske, samt hvordan jeg opplever det er av stor betydning, og at man kan snakke fritt om det, for å komme fram til en felles forståelse. I fredstid. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:27 #5 Skrevet tirsdag kl. 18:27 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor går egentlig grensen mellom å være omsorgsfull og kontrollerende? Anonymkode: 903fd...9d0 Der du setter den. Anonymkode: 4df74...3d6 2
lollymolly Skrevet tirsdag kl. 18:32 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:32 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For meg så er syretesten om engasjementet går på hva som er mitt beste eller hva som er i hans interesse. La oss si at han mistenker at en annen mann viser interesse; tar han det som en personlig fornærmelse eller lurer han på om jeg kan synes den andre mannen er ubehagelig? Deg tok ganske lang tid før jeg oppfattet denne lille men viktige distinksjonen. Anonymkode: d2ed1...45b det var et veldig godt poeng 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:50 #7 Skrevet tirsdag kl. 19:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor går egentlig grensen mellom å være omsorgsfull og kontrollerende? Anonymkode: 903fd...9d0 Når han forsøker å holde meg innendørs fordi han ikke ønsker at andre menn skal få muligheten til å se meg. Når han blir sur på MEG fordi andre menn kikker. Eller når han stiller meg til veggs fordi en kollega er hyggelig. Da er det ikke lenger omsorgsfullt Anonymkode: 1c1af...c91 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:24 #8 Skrevet tirsdag kl. 21:24 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For meg så er syretesten om engasjementet går på hva som er mitt beste eller hva som er i hans interesse. La oss si at han mistenker at en annen mann viser interesse; tar han det som en personlig fornærmelse eller lurer han på om jeg kan synes den andre mannen er ubehagelig? Deg tok ganske lang tid før jeg oppfattet denne lille men viktige distinksjonen. Anonymkode: d2ed1...45b Dette besvares fort selv av kvinnen. Enten ved å fort og direkte avvise og gi uttrykk for at dette er uønsket oppmerksomhet, eller ved å godta og mate oppmerksomheten. Avviser du den uønskede oppmerksomheten er du en redelig og ordentlig dame, hvis ikke kan du drite og dra. Anonymkode: 560ae...2a3
X10an Skrevet tirsdag kl. 21:27 #9 Skrevet tirsdag kl. 21:27 Dersom det omfattes av straffelovens bestemmelser kan du tolke det som et tegn på at det begynner å gå litt for langt...
AnonymBruker Skrevet i går, 04:46 #10 Skrevet i går, 04:46 Det har jeg aldri lurt på. De få tilfellene der jeg har følt noe kunne være kontrollerende, har jeg aldri følt omsorg. Hva mener du? Jeg syns ikke det kan forveksles eller at server noen glidende overgang. Mannen min kontrollerer ingen ting, han gir omsorg. Anonymkode: 2470c...42d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå