AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Noen som har blitt gravid med sin elsker/vet om en slik situasjon og hvordan det gikk? Hvordan ble det avslørt osv? Anonymkode: 9faea...630
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Ja, jeg vet om hverfall tre barn jeg kjenner til i farten som ble til slik. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med avslørt, den utro parten måtte jo selvfølgelig si det som det var. To av de ble sammen med elsker / elskerinnen, og den tredje er nå sammen med en ann dame. Han har jo jevnlig kontakt med barnet likevel. Finnes nok kjempemange. Anonymkode: 140d3...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ja jeg vet det. Jeg ante fred og ingen fare da mannen kom hjem og sa at elskerinna var fire mnd på vei og jeg måtte flytte ut. Antar at du ikke lurer på hvordan det gikk med meg, men med mor, far og barn? Det gikk til helvete det… De hadde ingenting til felles, bortsett fra barnet. Barnet havna i fosterfamilie og fikk det godt, men foreldra sliter begge den dag i dag. Vil sterkt fraråde kvinner å bli gravid med vilje med elskeren sin, for å kapre ham på den måten. I verste fall ender du opp med barnet aleine. Det er ikke veien å gå for å kapre en idiot av en mann… Anonymkode: e92d3...b68 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden ...nei men det er jo ikke barnet sin skyld. kan hende de våkner når de blir gravid, og bestemmer seg for å bli alene med barnet. Da kan jo bare mannen gå tilbake til familien, og konen blir glad igjen. Anonymkode: f0017...12e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg vet det. Jeg ante fred og ingen fare da mannen kom hjem og sa at elskerinna var fire mnd på vei og jeg måtte flytte ut. Antar at du ikke lurer på hvordan det gikk med meg, men med mor, far og barn? Det gikk til helvete det… De hadde ingenting til felles, bortsett fra barnet. Barnet havna i fosterfamilie og fikk det godt, men foreldra sliter begge den dag i dag. Vil sterkt fraråde kvinner å bli gravid med vilje med elskeren sin, for å kapre ham på den måten. I verste fall ender du opp med barnet aleine. Det er ikke veien å gå for å kapre en idiot av en mann… Anonymkode: e92d3...b68 Man kan jo elske barnet og stortrives i morsrollen selv om man ikke beholder faren. Men ja, enig i at det er en ubrukelig måte å prøve å fange en mann på. Ingen fanges i 2026 så det barnet bør virkelig være ønsket. Anonymkode: a307c...0c3 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Ja, men det ble ikke avslørt. Han fortsatte forholdet med samboeren, fortalte henne ikke at en annen dame var gravid med hans barn. Barnet ble født, elskerinnen oppga ikke han som far og han viste aldri interesse for å hilse på barnet (betalte/betaler heller ikke barnebidrag). Samboeren vet den dag i dag ikke at han har et barn utenfor forholdet. Anonymkode: f73d0...913
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ...nei men det er jo ikke barnet sin skyld. kan hende de våkner når de blir gravid, og bestemmer seg for å bli alene med barnet. Da kan jo bare mannen gå tilbake til familien, og konen blir glad igjen. Anonymkode: f0017...12e De færreste er vel så interessert i å ha en mann som har et barn med en annen midt i forholdet? 😅 Eller mener du å ikke oppgi far, og holde farskapet hemmelig? Anonymkode: 140d3...ff5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, men det ble ikke avslørt. Han fortsatte forholdet med samboeren, fortalte henne ikke at en annen dame var gravid med hans barn. Barnet ble født, elskerinnen oppga ikke han som far og han viste aldri interesse for å hilse på barnet (betalte/betaler heller ikke barnebidrag). Samboeren vet den dag i dag ikke at han har et barn utenfor forholdet. Anonymkode: f73d0...913 Det er jo det beste, da ble det ingen baluba. Anonymkode: d4490...04a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, men det ble ikke avslørt. Han fortsatte forholdet med samboeren, fortalte henne ikke at en annen dame var gravid med hans barn. Barnet ble født, elskerinnen oppga ikke han som far og han viste aldri interesse for å hilse på barnet (betalte/betaler heller ikke barnebidrag). Samboeren vet den dag i dag ikke at han har et barn utenfor forholdet. Anonymkode: f73d0...913 For en stusseslig mann… Anonymkode: 140d3...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo det beste, da ble det ingen baluba. Anonymkode: d4490...04a Det kommer an på hvordan man ser det - det betyr at det er et barn som kanskje aldri får bli kjent med faren sin... Anonymkode: f73d0...913 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo det beste, da ble det ingen baluba. Anonymkode: d4490...04a Jeg hadde krevd barnebidrag privat hvis jeg var denne moren. Ellers er jeg enig med deg. Anonymkode: 3b213...142 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kommer an på hvordan man ser det - det betyr at det er et barn som kanskje aldri får bli kjent med faren sin... Anonymkode: f73d0...913 Det lever de fint med, kontra balubaen det kunne blitt. Anonymkode: d4490...04a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde krevd barnebidrag privat hvis jeg var denne moren. Ellers er jeg enig med deg. Anonymkode: 3b213...142 Kommer an på situasjonen. Det øker risken for å bli oppdaget. Anonymkode: d4490...04a
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #14 Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde krevd barnebidrag privat hvis jeg var denne moren. Ellers er jeg enig med deg. Anonymkode: 3b213...142 Hun oppga ikke han som far så det er for sent dersom hun ikke vil igjennom dna-test. Hvem vet, kanskje en kjæreste hun hadde samtidig er "far". Anonymkode: bd062...b5a
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #15 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun oppga ikke han som far så det er for sent dersom hun ikke vil igjennom dna-test. Hvem vet, kanskje en kjæreste hun hadde samtidig er "far". Anonymkode: bd062...b5a Hva har det med saken å gjøre? Jeg skrev at jeg ville tatt dette privat. Poenget til den jeg siterte var at man ønsket minst mulig støy. Det sier jeg meg enig i, men såfremt ikke mor er særdeles godt bemidlet kommer barnet til å bli skadelidende om hun gir avkall på bidrag. Det får være opp til far om han eventuelt vil ha DNA test. Jeg hadde ikke gitt meg på bidrag. Anonymkode: 3b213...142 1
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #16 Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer an på situasjonen. Det øker risken for å bli oppdaget. Anonymkode: d4490...04a Så det du mener å si, er at det er det beste for den utro part. Det er ikke det beste for barnet. Heller ikke det beste for partneren. Anonymkode: d4512...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #17 Skrevet 21 minutter siden Jeg vet om ei jente som har en halvbror hun ikke vet er broren sin. Han er to år eldre, og de går til og med på samme skole. Elskerinnen har oppgitt sin samboer som far. Blir stas hvis unga blir kjærester etter hvert da. Det verste er at ungene er ganske like ... Enn så lenge går jo dette bra, men før eller siden er det helt sikkert noen som sladrer, siden flere vet om dette. Ikke bare jeg. Anonymkode: 32c79...5b1
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #18 Skrevet 20 minutter siden Jeg lurer på om jeg har en halvsøster 1 år yngre enn meg. For det flyttet en familie til byen vi bodde i. Vi gikk ikke på samme skole. Men jeg hadde noen venner på hennes skole. Og veldig fort gikk rykte om at vi så helt identiske ut. Og da flyttet de, tror de bare bodde der i 3 mnd. Jeg har og en eldre halvsøster, vi har samme far. Og da vi var barn, så vi og helt like ut. Anonymkode: 93bc0...312
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #19 Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men det ble ikke avslørt. Han fortsatte forholdet med samboeren, fortalte henne ikke at en annen dame var gravid med hans barn. Barnet ble født, elskerinnen oppga ikke han som far og han viste aldri interesse for å hilse på barnet (betalte/betaler heller ikke barnebidrag). Samboeren vet den dag i dag ikke at han har et barn utenfor forholdet. Anonymkode: f73d0...913 Kjenner en tilsvarende historie... i begynnelsen. Mannen var utro og gjorde en annen kvinne gravid samtidig som samboer gikk gravid. Av hensyn til hans samboer sa ikke den andre kvinnen noe, og oppga ham ikke som far. Så gikk noen år, og da begge barna var 5 år ble alenemoren alvorlig syk og måtte på sykehus i lang tid. Da så hun ingen annen utvei enn å oppgi ham som far og be ham ta ansvar. Det var det eller å overlate til barnevernet. Far tok faktisk ansvar, og til tross for stor krise i eget forhold på grunn av dette holder han og nå kona sammen. Og barna er jevngamle søsken. Det er en risiko ved å ikke oppgi far som man kanskje ikke tenker over i utgangspunktet. Man fratar barnet far og halve nettverket om man ikke gjør det, og om noe skjer... Dette er jo på en måte en hyggelig historie om at det løste seg, men hvordan hans forhold og hvordan hans partner har det med dette vet jeg ikke. Anonymkode: 377a2...f0c
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #20 Skrevet 8 minutter siden Mannen min har en halvsøster som er ca like gammel som ham (født en måned eller to etter ham). Foreldrene hans var fortsatt gift i mange år etter dette, ingen kontakt med halvsøsteren (som bodde på en annen kant av landet). Vet ikke hvordan det ble avslørt at faren hadde vært utro. Anonymkode: d7bb6...390
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå