AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Er det bare hos meg at min arbeidsplan ikke åpner seg? Vært sånn i ett døgn nå. Tilhører helsemidt om det har noe å si.. Har fri så har ikke hatt mulighet til å spørre om årsaken på jobb. Anonymkode: b859e...df5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Hvorfor ringer du ikke bare avdelingen din eller sender mail/sms til lederen? Anonymkode: 81df4...d18
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ringer du ikke bare avdelingen din eller sender mail/sms til lederen? Anonymkode: 81df4...d18 Fordi jeg synes det blir litt vel desperat nå når jeg har fri, det er ingen krise bare irriterende. Kan selvfølgelig spørre dem når jeg er tilbake på jobb. Men akkurat nå spør jeg her for å undersøke om flere opplever samme problem. Anonymkode: b859e...df5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg synes det blir litt vel desperat nå når jeg har fri, det er ingen krise bare irriterende. Kan selvfølgelig spørre dem når jeg er tilbake på jobb. Men akkurat nå spør jeg her for å undersøke om flere opplever samme problem. Anonymkode: b859e...df5 Er du en sånn som må planlegge arbeidsdagen din før du møter opp? Ei venninne er sånn. Hun kan kjøre innom jobb søndag kveld for å sjekke hvem og hva hun skal jobbe med dagen etter Anonymkode: 7630b...0c4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er du en sånn som må planlegge arbeidsdagen din før du møter opp? Ei venninne er sånn. Hun kan kjøre innom jobb søndag kveld for å sjekke hvem og hva hun skal jobbe med dagen etter Anonymkode: 7630b...0c4 Hæ? Nei. Skjønner ikke helt hvordan ett spørsmål om min arbeidsplan henger sammen med det... Forresten; jeg vet allerede i flere uker fremover hvem jeg skal jobbe med. Og infoen om det ligger ikke i min arbeidsplan 😊 Anonymkode: b859e...df5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Den har vært nede hos meg og flere kollegaer i mange dager nå. Veldig merkelig. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: def9a...1c6
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Minarbeidsplan er nede på ekstern server, men man får fint brukt det fra arbeidsplass. Vi ble forespeilet at det er fikset om et par dager. Anonymkode: fd233...5c0
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Minarbeidsplan er nede på ekstern server, men man får fint brukt det fra arbeidsplass. Vi ble forespeilet at det er fikset om et par dager. Anonymkode: fd233...5c0 Takk for svar 😊👍 Anonymkode: b859e...df5
Maskopi Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Det jeg tror mange misforstår med overskriften din er at de tror du ikke får arbeidsplanen til å gå opp i hverdagen din. Men om jeg skjønner det rett er det et verktøy/app/nettside som heter "Min arbeidsplan"? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå