AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:15 #1 Skrevet mandag kl. 22:15 Så på reise i vinterferien for en god stund siden, da det faktisk var ok pris, men noe oppsto og her er vi. Er det bare å glemme å få en billig (ish) all inclusive til f eks Spania? Vi er familie på 4 Anonymkode: f8c9e...8de
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:23 #2 Skrevet mandag kl. 22:23 De pleier og skru opp prisene når det er typisk ferie. Spørs hva dere leter etter og hva prisklasse. Det er jo bare til og søke på de forskjellige reiseselskapene så finner du fort ut det. Mange bestiller jo tidlig og som regel går de billige først. Anonymkode: d1a83...cc9 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:35 #3 Skrevet mandag kl. 22:35 Skal til NY i vinterferien. Anonymkode: 14127...c60 1
Wonders Skrevet tirsdag kl. 05:18 #4 Skrevet tirsdag kl. 05:18 Var i NY i vinterferien i år. Ok priser om du vet hva du kan få til. Det blir ikke billigere enn dere gjør det selv. Vi hadde companion ticket, det hjalp. Og det hjelper å jekke ned på standaren på hotel. Det er jo også en opplevelse i seg selv.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:23 #5 Skrevet tirsdag kl. 05:23 Leser ikke folk tittelen på tråden eller hva er greia? Anonymkode: e89f6...cf1 3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:30 #6 Skrevet tirsdag kl. 05:30 Billig er det sjelden i feriene da. Vi er en uke på kanariøyene i jula, det koster 50.000 for oss 4. Samme prisen siden reisen ble lagt ut. For å sett ting i perspektiv. Anonymkode: 51f3a...cc6 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:37 #7 Skrevet tirsdag kl. 05:37 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Billig er det sjelden i feriene da. Vi er en uke på kanariøyene i jula, det koster 50.000 for oss 4. Samme prisen siden reisen ble lagt ut. For å sett ting i perspektiv. Anonymkode: 51f3a...cc6 Synes jeg var en veldig bra pris. Er hotellet usentralt eller med dårlig basseng? Anonymkode: a1c74...c8b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:38 #8 Skrevet tirsdag kl. 05:38 Med mindre dere venter til rett før og får en restplass så er det nok ikke så stor sjanse for at prisene går ned i vinterferien. Anonymkode: b2068...184
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:02 #9 Skrevet tirsdag kl. 06:02 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Synes jeg var en veldig bra pris. Er hotellet usentralt eller med dårlig basseng? Anonymkode: a1c74...c8b 5 min gange til promenaden (altså ikke rett på stranda), ikke verdens største basseng men stort nok, pluss plaskeområde osv. Er selvsagt ikke en sånn giga-resort nei. Men fint og hyggelig og mer enn bra nok. På Lanzarote. Og helt enig, føler vi får veldig mye for pengene der. Er vel bare et 3-prikkers hotell men som oppleves mye bedre enn det har score på en måte. Barn og voksne kjempefornøyde. Men vi reiser litt rundt også så vi er ikke på hotellet hele dagen. Spiser ute på ulike steder, så kan velge sted uten all inclusive. Så dette er uten mat, det må jeg si. Blir jo glatt 10k i lommepenger også. Uansett, verdt hver krone, januar flyr forbi med masse energi etter en uke med lys og varme, da gjenstår bare februar, og da kommer lyset tilbake her. En helt magisk forskjell på hele vinteren for min del, og jeg merker på ungene også at de var dobbelt så energiske som resten omtrent gjennom vinteren. Høsten er vi jo opptatte med halloween og så jul, så er det sol og varme og da er det nok påfyll av energi til at våren føles overkommelig nærme Anonymkode: 51f3a...cc6 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:10 #10 Skrevet tirsdag kl. 09:10 Wonders skrev (3 timer siden): Var i NY i vinterferien i år. Ok priser om du vet hva du kan få til. Det blir ikke billigere enn dere gjør det selv. Vi hadde companion ticket, det hjalp. Og det hjelper å jekke ned på standaren på hotel. Det er jo også en opplevelse i seg selv. Ja jeg gleder meg til dette,har aldri vært der før! Anonymkode: 14127...c60 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:32 #11 Skrevet tirsdag kl. 20:32 Vi skal til Gran Canaria i vinterferien og trodde vi var ute i veldig god tid da vi booket i mai i år, men allerede da var flere av hotellene vi så på tomme for den typen rom/leiligheter vi ønsket oss. Vi betaler ca. 70 000 kr for fire stjerners-hotell med all inclusive, for to voksne og to barn. Det er omtrent det det pleier å koste når vi reiser i skolens vinterferie. Anonymkode: 61bd7...3a4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:44 #12 Skrevet onsdag kl. 23:44 Bestilte akkurat fly til Bangkok i vinterferien. Synes det var helt OK pris. Anonymkode: 62238...a52
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:56 #13 Skrevet onsdag kl. 23:56 AnonymBruker skrev (På 6.10.2026 den 7.23): Leser ikke folk tittelen på tråden eller hva er greia? Anonymkode: e89f6...cf1 Nope. Dette er KG, se bare innlegg 3 og 5🤣🤣 Anonymkode: fd262...b48 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:57 #14 Skrevet onsdag kl. 23:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nope. Dette er KG, se bare innlegg 3 og 5🤣🤣 Anonymkode: fd262...b48 3 og 12, mente jeg🫠 Anonymkode: fd262...b48
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 01:23 #15 Skrevet torsdag kl. 01:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): 3 og 12, mente jeg🫠 Anonymkode: fd262...b48 Hva er problemet ditt? TS spør om det er for sent å bestille billig vinterferie. Jeg svarer at det er fint mulig å finne billige billetter. Anonymkode: 62238...a52 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:25 #16 Skrevet torsdag kl. 09:25 Må sjekke flere ganger pe dag. Plutselig er det noen tusen forskjell. Februar er lenge til, hadde nok ventet tik januar hvis jeg ikke så pris jeg synes var grei frem til da Anonymkode: aeaa3...732
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:02 #17 Skrevet torsdag kl. 13:02 Hva er billig(ish) for deg, da? Anonymkode: 33fb1...9c3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:43 #18 Skrevet torsdag kl. 16:43 AnonymBruker skrev (På 6.10.2026 den 0.35): Skal til NY i vinterferien. Anonymkode: 14127...c60 Jeg skal til karibien, blir kos. Men ser ikke hvordan dette svarer på TS sitt spørsmål? 😂 Anonymkode: a755c...d93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå