AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:32 #1 Skrevet mandag kl. 20:32 En nettbutikk selger blant annet noe i drikke-kategorien. Jeg sendte en forespørsel om holdbarhetsdatoen til en varegruppe, ulike smaker. Jeg skrev riktignok at jeg ikke er så opptatt av smaken, men mer opptatt av holdbarheten. Likevel, er det ikke dårlig å bare oppgi holdbarheten til 1 av 8 varianter? Anonymkode: d6299...52a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:34 #2 Skrevet mandag kl. 20:34 Ikke en gang Meny skriver holdbarhet i nettbutikken på det som ikke er ferskvare. Anonymkode: d7992...e6e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:36 #3 Skrevet mandag kl. 20:36 Mulig det er dårlig kundeservice, men det er vanskelig å svare på det når man ikke vet hva som stod i forespørselen til de. Men dårlig kundeservice skjer jo over alt. Anonymkode: 5b66f...2a1 1
Mezzosoprena Skrevet mandag kl. 20:44 #4 Skrevet mandag kl. 20:44 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En nettbutikk selger blant annet noe i drikke-kategorien. Jeg sendte en forespørsel om holdbarhetsdatoen til en varegruppe, ulike smaker. Jeg skrev riktignok at jeg ikke er så opptatt av smaken, men mer opptatt av holdbarheten. Likevel, er det ikke dårlig å bare oppgi holdbarheten til 1 av 8 varianter? Anonymkode: d6299...52a Men... er det ikke lik holdbarhet på alle smakene? Altså, at det bare krevde ett svar? 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:05 #5 Skrevet i går, 08:05 Mezzosoprena skrev (11 timer siden): Men... er det ikke lik holdbarhet på alle smakene? Altså, at det bare krevde ett svar? Svaret jeg fikk var at de fleste har holdbarhet til september 2027, men at det varierer. Så fikk jeg link til en smaksvariant og beskjed om at den har holdbarhet til september 2027. Hvis en annen smak har holdbarhet til november 2027, vil jeg heller kjøpe den. Godt mulig at ingen har lengre holdbarhet enn til september. Anonymkode: d6299...52a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå