lin Skrevet mandag kl. 12:09 #1 Skrevet mandag kl. 12:09 Hvilken trenchcoat synes du er finest? Hvilken lengde bør den ha? Snitt? Krage/front? Med eller uten belte? Farve? Ønsker meg en og vil gjerne ha hjelp til å finne den ultimate som kan brukes år etter år. Vingler mellom helt kort, halvlang og lang, beige eller grønn 😅
pluton Skrevet tirsdag kl. 00:06 #2 Skrevet tirsdag kl. 00:06 Jeg liker best dobbeltspent trenchcoat med lengde til ca midt på låret, og jeg synes beige trench er finest. For min del er belte et must på trench. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:24 #3 Skrevet tirsdag kl. 00:24 Duffelcoat trumfer trench anyday. Anonymkode: d7941...1de
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 01:00 #4 Skrevet tirsdag kl. 01:00 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Duffelcoat trumfer trench anyday. Anonymkode: d7941...1de Hvis målet er å se ut som en uteligger så! Anonymkode: d2ebb...4fc 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 02:54 #5 Skrevet tirsdag kl. 02:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Duffelcoat trumfer trench anyday. Anonymkode: d7941...1de En duffelcoat er laget av ull og brukes vel gjerne på andre tider av året enn en trenchcoat? AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis målet er å se ut som en uteligger så! Anonymkode: d2ebb...4fc Hva er uteliggeraktig ved dette? Anonymkode: d7fea...1f4 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 02:59 #6 Skrevet tirsdag kl. 02:59 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En duffelcoat er laget av ull og brukes vel gjerne på andre tider av året enn en trenchcoat? Hva er uteliggeraktig ved dette? Anonymkode: d7fea...1f4 I rest my case. Ser uformelig og uflidd ut. Anonymkode: d2ebb...4fc 1
Astilbe Skrevet tirsdag kl. 03:03 #7 Skrevet tirsdag kl. 03:03 lin skrev (14 timer siden): Hvilken trenchcoat synes du er finest? Hvilken lengde bør den ha? Snitt? Krage/front? Med eller uten belte? Farve? Ønsker meg en og vil gjerne ha hjelp til å finne den ultimate som kan brukes år etter år. Vingler mellom helt kort, halvlang og lang, beige eller grønn 😅 Jeg liker klassisk trenchcoat i en litt mørkere beige nyanse. Med krage, belte og lengde til litt over knærne. Syns klassisk dobbeltspent er fint, men kler enkeltspent best selv. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:28 #8 Skrevet tirsdag kl. 07:28 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Duffelcoat trumfer trench anyday. Anonymkode: d7941...1de Men det er en helt annen jakke. Eneste som er likt er at de går over rompa. Det blir som om jeg skulle svart at dunjakke trumfer duffelcoat anyday...... Anonymkode: c1c5a...097
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:56 #9 Skrevet tirsdag kl. 07:56 Burberry trench😍 Anonymkode: 8c0bc...aa1 1
Ullvott Skrevet tirsdag kl. 10:10 #10 Skrevet tirsdag kl. 10:10 (endret) Jeg liker best en trenchcoat som er beige, dobbeltspent, med belte og som rekker til midt på låret. Jeg har selv både det, og en kortere utgave uten belte. Den kortere har en litt annen funksjon, og brukes mer som en lett sommerjakke. Knelengde kan også være fint, men jeg trives best i litt kortere modeller. Det handler jo om smak og behag, og hva man synes man kler best selv. Hvorfor diskuterer vi egentlig ja eller nei til duffelcoat i en tråd om trench coat? Det er et helt annet plagg, med en helt annen bruk. Det eneste de har til felles er at de har "coat" i navnet. Det ligger ingen motsetning i å like både duffel og trench. Endret tirsdag kl. 10:11 av Ullvott 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:44 #11 Skrevet tirsdag kl. 14:44 Jeg liker best enkelspent, lang, classy og chic! Denne feks: https://www.boozt.com/no/no/in-wear/hunteryiw-coat_33014363/231715642 Anonymkode: d6ae5...40d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå