AnonymBruker Skrevet i går, 11:06 #1 Skrevet i går, 11:06 Har vært og hentet ut en pakke nå. Er lenge siden jeg fikk resept, men vært vanskelig å få tak i og jeg har utsatt det litt også. Men nå er psyken helt på bånn og jeg er så tom for energi, så nå må jeg prøve noe. Noen som går på dette og har fått det bedre? Anonymkode: 7508d...e61
AnonymBruker Skrevet i går, 15:02 #2 Skrevet i går, 15:02 Jeg! brukt i snart et halvt år. Har fått et nytt liv, uten brainfog, tørt underlivet, dårlig søvn, energimangel og hetetokter! Fungerer veldig bra for meg! Det eneste som er lurt å tenke på er at det tar litt tid mellom når det er tilgjengelig, så jeg bestiller neste eske når jeg henter pakken på apoteket. De runde plastrene er litt store og klør litt, synes jeg - men de små firkantete merker man ikke at man har på huden. Fikk forresten mensen tilbake da jeg startet på disse, det er verd å være litt obs på. Jeg hadde da vært 6-7 mnd uten menstruasjon. Litt pes å "begynne påan igjen" med den. Anonymkode: bebc6...ab1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:32 #3 Skrevet i går, 17:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg! brukt i snart et halvt år. Har fått et nytt liv, uten brainfog, tørt underlivet, dårlig søvn, energimangel og hetetokter! Fungerer veldig bra for meg! Det eneste som er lurt å tenke på er at det tar litt tid mellom når det er tilgjengelig, så jeg bestiller neste eske når jeg henter pakken på apoteket. De runde plastrene er litt store og klør litt, synes jeg - men de små firkantete merker man ikke at man har på huden. Fikk forresten mensen tilbake da jeg startet på disse, det er verd å være litt obs på. Jeg hadde da vært 6-7 mnd uten menstruasjon. Litt pes å "begynne påan igjen" med den. Anonymkode: bebc6...ab1 Takk for svar😊 Jeg har mensen hver måned, men har alle andre symptomer på tidlig overgangsalder. Konstant pmdd rett og slett. Er virkelig ikke koselig å være rundt meg😩 Anonymkode: 7508d...e61
AnonymBruker Skrevet i går, 17:38 #4 Skrevet i går, 17:38 Da må du bare sette i gang Kan fort gå bra! Anonymkode: bebc6...ab1
Dallandra Skrevet i går, 17:44 #5 Skrevet i går, 17:44 HRT ga meg livet tilbake. Jeg sover om natta, hjernen fungerer, jeg klør ikke overalt, ingen hetetokter, jeg har energi. Jeg fungerte ikke i jobb og ikke i livet utenfor jobb. Nå gjør jeg det. Ingenting å vente med! 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #6 Skrevet i går, 17:49 Dallandra skrev (4 minutter siden): HRT ga meg livet tilbake. Jeg sover om natta, hjernen fungerer, jeg klør ikke overalt, ingen hetetokter, jeg har energi. Jeg fungerte ikke i jobb og ikke i livet utenfor jobb. Nå gjør jeg det. Ingenting å vente med! Men venta du til første mensdag? Jeg er akkurat ferdig og har ikke veldig lyst til å blø igjen😅 Men ønsker meg et bedre liv enn jeg har nå🤪 Anonymkode: 7508d...e61
Dallandra Skrevet i går, 17:54 #7 Skrevet i går, 17:54 Jeg hadde fortsatt menstruasjon da jeg startet med hrt.
AnonymBruker Skrevet i går, 18:12 #8 Skrevet i går, 18:12 Dallandra skrev (17 minutter siden): Jeg hadde fortsatt menstruasjon da jeg startet med hrt. Men venta du til 1. mensdag, eller bare begynte du? Anonymkode: 7508d...e61
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Dallandra skrev (22 minutter siden): Jeg hadde fortsatt menstruasjon da jeg startet med hrt. Hva tar du og i hvilken alder begynte du? Anonymkode: 420ea...8f0
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men venta du til 1. mensdag, eller bare begynte du? Anonymkode: 7508d...e61 Hva står i pakningsvedlegget? Står sikkert der når du skal begynne. Jeg hadde jo ikke noe mens, så jeg bare startet. Er 47 år forresten, men hadde plagdes i 3 år før jeg startet med hormoner/Sequidot. Anonymkode: bebc6...ab1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden Jeg har gått på det i 3 uker nå. Merker litt bedring. Men jeg får ikke plastrene til å sitte godt. De løsner med en gang, spesielt de store. Etter en dag er det så løst, at jeg må flytte det, selv om jeg og teiper det. Og da etter 1 døgn, så må den av. Og den har mye luft mellom plaster og hud. Men skal til legen om 2 uker, så tenkte å høre om å få tabletter istedenfor. Anonymkode: c173f...ec0
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva står i pakningsvedlegget? Står sikkert der når du skal begynne. Jeg hadde jo ikke noe mens, så jeg bare startet. Er 47 år forresten, men hadde plagdes i 3 år før jeg startet med hormoner/Sequidot. Anonymkode: bebc6...ab1 Det anbefales å starte 1.mensdag. Hadde håpet å starte i dag, men er akkurat ferdig med mensen, som har vart i 14 dager, så ikke så gira på mer blødning nå. Anonymkode: 7508d...e61
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har gått på det i 3 uker nå. Merker litt bedring. Men jeg får ikke plastrene til å sitte godt. De løsner med en gang, spesielt de store. Etter en dag er det så løst, at jeg må flytte det, selv om jeg og teiper det. Og da etter 1 døgn, så må den av. Og den har mye luft mellom plaster og hud. Men skal til legen om 2 uker, så tenkte å høre om å få tabletter istedenfor. Anonymkode: c173f...ec0 Tar du annenhver side? Og presser du det ned i 30 sekunder når du har festet det? Hos meg løsner sidene litt, men har aldri falt av, tross svømming, løping og at jeg dusjer hver dag. Kanskje klør du om natten og ikke merker det? Anonymkode: bebc6...ab1
Dallandra Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva tar du og i hvilken alder begynte du? Anonymkode: 420ea...8f0 Jeg var vel rundt 48 da jeg begynte? Husker ikke i farta hvor mange år det er siden. Da begynte jeg på noen tabletter mens jeg ventet på at Sequidot skulle bli tilgjengelig. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men venta du til 1. mensdag, eller bare begynte du? Anonymkode: 7508d...e61 Det husker jeg dessverre ikke
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Skrevet 11 timer siden Takk for svar😊 Jeg venter til første blødningsdag før jeg begynner, selv om jeg ikke har det bra nå. Er ikke sikkert det kommer til å hjelpe heller, men får bare holde ut noen uker til. Anonymkode: 7508d...e61
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tar du annenhver side? Og presser du det ned i 30 sekunder når du har festet det? Hos meg løsner sidene litt, men har aldri falt av, tross svømming, løping og at jeg dusjer hver dag. Kanskje klør du om natten og ikke merker det? Anonymkode: bebc6...ab1 Tar annenhver side, og klemmer ned i 30 sekunder. Dusjer alltid før, og venter til huden er helt tørr, og kald. Men jeg har veldig glatt hud, og jeg er overvektig, så blir jo mye bevegelse der plasteret er. Anonymkode: c173f...ec0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå