Gå til innhold

Bli seksuelt dominert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen av oss liker å bli seksuelt dominert .

Jeg får seksuell tenning av å bli dominert seksuelt . Det er ganskr mange av oss som tenner på dette. Både å dominere og bli dominert seksuelt.

Hva er det som gjør at noen av oss tenner seksuelt på dette ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sissisiss skrev (3 minutter siden):

Noen av oss liker å bli seksuelt dominert .

Jeg får seksuell tenning av å bli dominert seksuelt . Det er ganskr mange av oss som tenner på dette. Både å dominere og bli dominert seksuelt.

Hva er det som gjør at noen av oss tenner seksuelt på dette ? 

Det er nok ikke en årsak til at at alle liker det. 

For noen er det slik det arter seg, bare.. 

Jeg er forøvrig dominant, og det bare ble sånn.. 

Anonymkode: 0a182...7b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra å være underdanig til å være dominant ifbm at jeg fikk bedre selvfølelse. Har forsøkt å beskrive dette her inne, men det ble slettet. Å knytte det til selvfølelse kunne jo ses på som politikk og kinkshaming må vite, så at dette skyldtes min erfaring fra virkeligheten, og i tillegg noe som ble støttet av psykologen med doktorgrad, var nok mindre viktig.

Men for meg var det uansett slik, og det kan ingen ta fra meg :) 

Anonymkode: f27ae...69c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fokus på hvorfor man ble sånn, forutsetter at det normale er vaniljesex. 

Anonymkode: e81c1...221

AnonymBruker
Skrevet

For min del tror jeg det handler om en slags følelse av at mannen synes at jeg er så attraktiv at han bare må holde meg/binde meg fast og gjøre det han vil med meg. 

Anonymkode: 593db...4f0

AnonymBruker
Skrevet

Tenner på å underkaste meg og være under mannens kontroll.. for min del; jeg liker å bli holdt fysisk fast (føles trygt) og å motta smerte (nært knyttet til nytelse + det blir stille i hodet mitt). Også liker jeg at han er større og sterkere enn meg og demonstrerer det, rett og slett setter meg litt på plass. Da får han min respekt😏 merk at dette er i forholdet jeg har til min ektemann. Ikke sikkert jeg hadde tent på det samme med noen andre. En sånn dynamikk har tatt oss mange år å utvikle. 

Anonymkode: c8f25...0c4

Skrevet (endret)

Spørsmålet er vel nesten umulig å svare enkelt og godt på, men som et utgangspunkt så tror jeg det ligger noe i våre ur-instinkter - både å ta og bli tatt

Oppå alt dette kommer jo alle slags varianter, årsaker og teorier, fra streng far eller mor, for mye eller for lite kjærlighet i oppveksten, overgrep, etc etc.

For min egen del har jeg ingen ting å "skylde på" så langt jeg kan forstå, men jeg har nå blitt som jeg har blitt likevel

Endret av Erfarenmann
Noe så inni helsike med skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...