AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:29 #1 Skrevet mandag kl. 08:29 Hei! Gått i terapi noen år som voksen, privat, og jobbet mye med traumer. Men trenger hjelp til å bygge meg opp her og nå og få til et liv. Står også i et brudd nå som har gjort at jeg har konstant angst om dagen. Anbefaling av en god terapeut som kan styrke meg her og nå og hjelpe meg å bygge meg opp igjen? Anonymkode: bb511...f60
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:57 #2 Skrevet mandag kl. 08:57 De fleste kan det. Har du prøvd lavterskel i kommunen? Foglvrig umylig å gi deg tips uten at du skriver hvor du bor. Anonymkode: 3fc11...546 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:11 #3 Skrevet mandag kl. 09:11 Bor i Oslo. Anonymkode: bb511...f60
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:52 #4 Skrevet mandag kl. 11:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bor i Oslo. Anonymkode: bb511...f60 Har du vurdert dette? https://www.sv.uio.no/psi/om/studentklinikkene/ Anonymkode: 3fc11...546
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:59 #5 Skrevet mandag kl. 11:59 Vil ha mer erfarne Anonymkode: bb511...f60
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:18 #6 Skrevet mandag kl. 12:18 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vil ha mer erfarne Anonymkode: bb511...f60 Mine beste behandlere har vært unge. Og disse får tett veiledning. Men ønsker du privat spesialist er det uendelige muligheter i Oslo. Anonymkode: 3fc11...546 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:22 #7 Skrevet mandag kl. 12:22 Siden det er uendelige muligheter så ønsker jeg tips om navn. Anonymkode: bb511...f60
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:34 #8 Skrevet mandag kl. 12:34 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anbefaling av en god terapeut som kan styrke meg her og nå og hjelpe meg å bygge meg opp igjen? Kan du si litt mer om hva du ønsker eller forventer? Noen som gir deg komplimenter og heier på deg? Noen som hjelper deg med ting som har skjedd i livet ditt? Noen som kan sitte med deg, akkurat når du trenger det, for å tilby deg støtte og hjelp med ting som skjer akkurat nå. For eksempel hvis du opplever utfordringer i kommunikasjonen, at personen hjelper deg og veileder deg hvordan du kan kommunisere bedre. Eller hvis du mister oversikt og kontroll over alt du trenger å gjøre på grunn av alt som skjer, at dere lager en plan/metode sammen. Slik at du kommer deg sterkere gjennom situasjonen og lærer ferdigheter for nå og fremtiden? Noe annet? Anonymkode: d078a...5dd
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:53 #9 Skrevet mandag kl. 12:53 Noen som kan hjelpe meg med angst, sortere i hva jeg kan gjøre steg for steg for å bygge meg opp igjen og som kan hjelpe meg å endre syn på livet mitt og meg selv. Gått mye i traumeterapi men føler mista meg selv litt. Anonymkode: bb511...f60 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:56 #10 Skrevet mandag kl. 16:56 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Siden det er uendelige muligheter så ønsker jeg tips om navn. Anonymkode: bb511...f60 Det kan du lett google deg frem til selv. Det høres ut som du har urealistiske forventninger til hva en behandler/coach kan gjøre for deg. Anonymkode: 3fc11...546
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:07 #11 Skrevet mandag kl. 17:07 Det var bare hvis noen har erfaringer med noen flinke folk, ellers kan jeg google også ja👍 Anonymkode: bb511...f60
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:05 #12 Skrevet tirsdag kl. 06:05 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som kan hjelpe meg med angst, sortere i hva jeg kan gjøre steg for steg for å bygge meg opp igjen og som kan hjelpe meg å endre syn på livet mitt og meg selv. Gått mye i traumeterapi men føler mista meg selv litt. Anonymkode: bb511...f60 Jeg har ikke kunnskap om alle yrker, men kanskje hjelper en terapeut deg mer med å bearbeide fortiden og forstå din nåværende atferd. En coach hjelper deg med fremtiden, men jobber kanskje ikke så detaljert med fortiden din og lærer og veileder deg kanskje ikke helt steg for steg. Hvis du tar et kurs (eller flere) lærer du ting, får veiledning og ser du også på din situasjon. Jeg kjenner deg og situasjonen din ikke, så kanskje tar jeg feil. Men hvis jeg var deg ville jeg vurdere om å ta kurs. Ikke generell kurs på nett med videoer, men et mer personlig kurs, gruppekurs eller 1:1. For å lære å være deg selv og jobbe med deg selv eller om selvtillit eller om positivitet (Nei, ikke et kurs der du bare lærer at alt er så fantastisk. Det er ikke sånn det fungerer.) og motivasjon, sette grenser, jeg vet ikke hva du trenger. Men slike ting. Hvis du lærer ferdigheter blir du sterkere, får mer selvtillit. Anonymkode: d078a...5dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå