AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg har vært på sykehuset for utredning av diverse og i påvente av operasjon fikk jeg et ark med en liste over fysioterapeuter i området og beskjed om at det var en fordel å prøve konvensjonell behandling i mellomtiden. Først da jeg kom hjem tenkte jeg på at jeg ikke fikk noen henvisning til fysioterapi, trenger jeg det for å bruke fysioterapeut med avtale? I så fall rart at de ikke gav meg det samtidig. Anonymkode: fcfd9...fce
CrazyCatLady2500 Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Det har ikke vært nødvendig på mange år. Du kontakter selv fysioterapeut og ber om time. 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Tusen takk for svar. Jeg har aldri vært hos fysioterapeut før så alt sånt er nytt for meg. 🙂 Anonymkode: fcfd9...fce
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg hadde nylig to innleggelser og en operasjon på sykehuset. Fikk også anbefalt noen fysioterapeuter jeg kunne ringe til når jeg kom hjem. Ringte en og fikk raskt time til når det var forsvarlig etter operasjonen og begynne med fysioterapi. Anonymkode: d6900...6bd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå