AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Har alltid slitt med en voldsom mengde utflod og flere episoder med sopp. Samboeren og jeg har ikke hatt sex på 4 måneder og det har vært så behagelig der nede! Ingen sårhet eller kløe. Ingen voldsomme mengder utflod. Kunne til og med droppe truseinnlegg helt utenom perioden rundt eggløsningen og mens. Hadde sex igjen for en uke siden og har slitt denne uka med kløe, sårhet og voldsomme mengder utflod. Noen ganger hvit og noen ganger gul. Noen ganger mer flytende og noen ganger som cottage cheese. Tåler jeg ikke samboeren min eller å ha sex? Anonymkode: 43423...727
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har alltid slitt med en voldsom mengde utflod og flere episoder med sopp. Samboeren og jeg har ikke hatt sex på 4 måneder og det har vært så behagelig der nede! Ingen sårhet eller kløe. Ingen voldsomme mengder utflod. Kunne til og med droppe truseinnlegg helt utenom perioden rundt eggløsningen og mens. Hadde sex igjen for en uke siden og har slitt denne uka med kløe, sårhet og voldsomme mengder utflod. Noen ganger hvit og noen ganger gul. Noen ganger mer flytende og noen ganger som cottage cheese. Tåler jeg ikke samboeren min eller å ha sex? Anonymkode: 43423...727 Jeg har hatt det akkurat som deg. Er fryktelig slitsomt. Jeg endte opp med flere kurer antibiotika etter bakteriell vaginose, sopp og ureaplasma. Det ble faktisk slutt med typen pga dette, tror ikke jeg tålte ham. Anonymkode: e0b46...6cf
Gaia Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Jeg har alltid vært følsom når det kommer til bakterieflora nedentil, og det har variert veldig ut fra hvem jeg har vært sammen med. Om det har noe med sæden å gjøre, eller generell renslighet, er jeg usikker på.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Jeg får fort ubalanse om kjæresten kommer inni meg. Gynekologen finner ikke noe spesielt, og har bare sagt at noen er mer sensitive der nede enn andre. For min del hjelper det om vi varierer hvor han kommer. Anonymkode: 47a21...d55
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden De gangene min bakterieflora har vært slik som dette så har det vært ulike grunner; - sexpartner hadde en annen partner i tillegg til meg (som jeg ikke visste om) - jeg ble smittet av en kjønnssykdom - partner hadde dårlig hygiene - partner vasket seg med for sterk såpe nedentil Lykke til med å finne ut hva du reagerer på! Anonymkode: c43b9...651
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Har han sjekket om han har sopp? Det er ikke bare kvinner som kan få det. Hvis han har sopp kan han gi deg problemer hver gang dere har sex om det ikke behandles. Anonymkode: b6101...77e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Hvorfor ikke bruke kondom? Kjæresten din må passe på hygienen og kan trekke seg ut før utløsning. Eller være flink til å spyle oppi vagina etter sex og putte inn en melkesyrepille. Anonymkode: f9156...972
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå