AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:39 #1 Skrevet søndag kl. 19:39 Hva hadde vært den beste daten å bli invitert på for deg? Tenker sånn realistisk sett, ikke "overraskelsestur til Paris", men om du hadde avtalt med noen på Tinder å treffes for første gang, hva hadde du likt å bli invitert på? Gjerne skriv om du er gutt eller jente også, og alder. Anonymkode: 9fc52...598
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:46 #2 Skrevet søndag kl. 19:46 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva hadde vært den beste daten å bli invitert på for deg? Tenker sånn realistisk sett, ikke "overraskelsestur til Paris", men om du hadde avtalt med noen på Tinder å treffes for første gang, hva hadde du likt å bli invitert på? Gjerne skriv om du er gutt eller jente også, og alder. Anonymkode: 9fc52...598 Fjelltur, langrenn, randonee, slalom, eller en spasertur. Noe aktivt. K30 Anonymkode: cd0f5...337 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:53 #3 Skrevet søndag kl. 19:53 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fjelltur, langrenn, randonee, slalom, eller en spasertur. Noe aktivt. K30 Anonymkode: cd0f5...337 Liker alt det, men hadde vagt gåtur. Litt vanskelig å bli kjent med de andre alternativene. Samt det er jo ikke gitt man har god kjemi, så et første møte bør være kort, med mulighet for forlengelse. Kan ikke tenke meg noe verre enn et møte som tar timer og du kjenner dette er ikke helt bra. Anonymkode: 37cc1...d83 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:54 #4 Skrevet søndag kl. 19:54 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva hadde vært den beste daten å bli invitert på for deg? Tenker sånn realistisk sett, ikke "overraskelsestur til Paris", men om du hadde avtalt med noen på Tinder å treffes for første gang, hva hadde du likt å bli invitert på? Gjerne skriv om du er gutt eller jente også, og alder. Anonymkode: 9fc52...598 Konsert med hard, mørk elektronisk musikk. Gjerne også søte paraplydrinker. D40+. Anonymkode: e4d4f...ccc 2 1
Strigiformes Skrevet søndag kl. 20:01 #5 Skrevet søndag kl. 20:01 (endret) Gå en tur, fyre bål, ha med bålmat og kaffe. Eller En piknik. Så lenge det involverer mat og er utendørs, så er jeg veldig positiv 😂 Elsker å være ute ☀️ D43 Endret søndag kl. 20:01 av Strigiformes 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:02 #6 Skrevet søndag kl. 20:02 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Liker alt det, men hadde vagt gåtur. Litt vanskelig å bli kjent med de andre alternativene. Samt det er jo ikke gitt man har god kjemi, så et første møte bør være kort, med mulighet for forlengelse. Kan ikke tenke meg noe verre enn et møte som tar timer og du kjenner dette er ikke helt bra. Anonymkode: 37cc1...d83 Da velger du gåtur 😀 Anonymkode: cd0f5...337 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:04 #7 Skrevet søndag kl. 20:04 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fjelltur, langrenn, randonee, slalom, eller en spasertur. Noe aktivt. K30 Anonymkode: cd0f5...337 Hesjing av høy eller håndmåking av snø også? Anonymkode: 4a9cb...79f
Fighter83 Skrevet søndag kl. 20:06 #8 Skrevet søndag kl. 20:06 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva hadde vært den beste daten å bli invitert på for deg? Tenker sånn realistisk sett, ikke "overraskelsestur til Paris", men om du hadde avtalt med noen på Tinder å treffes for første gang, hva hadde du likt å bli invitert på? Gjerne skriv om du er gutt eller jente også, og alder. Anonymkode: 9fc52...598 Tur med utsikt og en liten niste. Toppen over i'en med varm kakao og kunne sitte å bare ha det hyggelig i lag uten for mye bråk og andre distraksjoner. K43 Endret søndag kl. 20:06 av Fighter83 2
SPOCA Skrevet søndag kl. 20:09 #9 Skrevet søndag kl. 20:09 (endret) Første date som jeg hadde med min mann. Den varte i nesten 13 timer, og utviklet seg helt organisk. Vi møttes for en gåtur, som varte i flere timer. Vi ruslet rundt i byen og pratet. Praten gikk i ett hele tiden, vi fikk en veldig god tone med en gang, og snakket om alt og ingenting. Det var fantastisk, rett og slett. Etter noen timer bestemte vi oss for å spise, helt spontant, på en restaurant i sentrum. Spiste, hadde det veldig hyggelig. Deretter begynte vi å snakke om film, og vi bestemte oss ganske spontant om å se en film. Gikk derfor på kino, så en litt smal film vi begge ville se. Fant mye glede i å vite at vi var like sære begge to. Etter filmen diskuterte vi filmen etc, før vi fortsatte å gå litt til. Vi gikk hjem til min mann, hvor vi spilte brettspill. Han viste meg også boksamlingen sin, siden vi begge liker samme type litteratur. Etter vi hadde spilt og diskutert bøker, fulgte han meg til bussen. Jeg liker at det skjer litt, men ikke for mye, men nok til at man blir kjent. jeg er kvinne, 39 år. Endret søndag kl. 20:09 av SPOCA 1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:49 #10 Skrevet søndag kl. 20:49 The Well hadde vært fint, da viser hun at hun er komfortabel med egen kropp. Anonymkode: e1791...035
Strigiformes Skrevet søndag kl. 20:56 #11 Skrevet søndag kl. 20:56 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): The Well hadde vært fint, da viser hun at hun er komfortabel med egen kropp. Anonymkode: e1791...035 Er mange måter å vise det på... 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:57 #12 Skrevet søndag kl. 20:57 Bare en god middag hjemme med dempet belysning og kanskje vin Anonymkode: 82721...d33 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 02:24 #13 Skrevet mandag kl. 02:24 Fjelltur med god niste, bålkaffe og en god prat. K40 Anonymkode: d8db2...3af 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:07 #14 Skrevet mandag kl. 04:07 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hesjing av høy eller håndmåking av snø også? Anonymkode: 4a9cb...79f Så morsom du er. Vet ikke med deg, men jeg kommer overens med de fleste. Det er ikke så vondt at det ikke er godt for noe. Om kjemien ikke stemmer, vel, da har jeg fått et nytt bekjentskap og en god treningsøkt Anonymkode: cd0f5...337 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:10 #15 Skrevet mandag kl. 04:10 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hesjing av høy eller håndmåking av snø også? Anonymkode: 4a9cb...79f …For øvrig så hadde jeg valgt hesjing av høy😂 Anonymkode: cd0f5...337 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:48 #16 Skrevet mandag kl. 07:48 Hvis det er ok vær, så synes jeg det er fint med en gåtur. Så kan vi heller finne på noe, som å stikke innom en kafe eller restaurant for å ta en matbit, eller vi kan gå på kino etterpå. Det går an å finne seg en benk ved sjøen (eller i en park) og snakke sammen. Tror det kan bli litt kleint om man først skal gå på kafe, og sitte der nært opptil masse mennesker for å bli kjent. Det er bedre å starte med en rolig tur bare oss to. Anonymkode: af4c4...d9d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:08 #17 Skrevet mandag kl. 08:08 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liker alt det, men hadde vagt gåtur. Litt vanskelig å bli kjent med de andre alternativene. Samt det er jo ikke gitt man har god kjemi, så et første møte bør være kort, med mulighet for forlengelse. Kan ikke tenke meg noe verre enn et møte som tar timer og du kjenner dette er ikke helt bra. Anonymkode: 37cc1...d83 enig, virker litt dristig å skulle legge ut med fjelltur med en person man aldri har møtt før, selv om man kan få litt inntrykk etter å skrive sammen. Anonymkode: 9fc52...598
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:19 #18 Skrevet mandag kl. 09:19 Første date bør være noe veldig enkelt, type ut og ta et par øl. Paris kommer senere. Anonymkode: b96f9...345 1
Strigiformes Skrevet mandag kl. 09:23 #19 Skrevet mandag kl. 09:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Første date bør være noe veldig enkelt, type ut og ta et par øl. Paris kommer senere. Anonymkode: b96f9...345 Vil heller til Italia enn Paris. Synes Paris er oppskrytt for å være helt ærlig. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:00 #20 Skrevet tirsdag kl. 13:00 AnonymBruker skrev (På 4.10.2026 den 22.04): Hesjing av høy eller håndmåking av snø også? Anonymkode: 4a9cb...79f Absolutt, nå er jeg ikke henne du svarer og dater ikke jeg da, men den daten hadde jeg kommet på Anonymkode: 445d6...f50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå