AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg har problemer med å finne passende klær og BH. Jeg vet faktisk ikke str min. Change tror jeg fant en bh i str F til meg. F 75 eller noe sånt. Jeg er en ca str medium, noen ganger S. Problemet er at jeg alltid var syltynn mot mager. Hadde ingen pupper. Var xs. Alle klær passet. Nå, etter barn og stillesitting etc, har jeg lagt på meg, og har for store pupper. De er en pest og en plage i hverdagen, og alltid i veien. De henger veldig, og jeg føler at de ødelegger livet mitt. Ingen BH-er passer. En pen kåpe eller jakke blir ødelagt formen pga de enorme puppene. Jeg finner virkelig ikke fram i bh-jungelen. Alle har for smale stropper, og puppene kommer seg ut av BH-ene iløpet av dagen. Akkurat nå har jeg kun en bh å bruke som kan passe. De andre føler jeg gjør at jeg mister pusten. Så: hvor kjøper dere med større pupper BH-er? Og hvilke tips kan dere gi? Samme med klær. Jeg finner virkelig ikke frem. Alle topper blir for korte og upassende. Uansett hva jeg kler meg i, ødelegger puppene for å se ordentlig ut. En pen skjorte, bluse, er tekkelig på en med normal størrelse. Til meg ser det bare vulgært ut. Et tredje problem er at menn glaner. Virkelig glaner og jeg er redd de tror jeg har silikon eller noe. Jeg vet ikke hva de tenker. Jeg har vært inne på tanken om å be legen om henvisning til forminsking av de. Min mor har samme puppene og hun fikk fikk tilbud om det. Jeg virkelig plages. Problemet er at legen jeg har nå, ikke er av den forståelsesfulle typen, og ikke en som har særlig til tid til å lytte. (Jeg har dobbeltsjekka om det er bare meg, på legelisten klager flere på hans manglende evne til empati.) Noen med erfaring som kan dele, eller har noen gode råd? Anonymkode: 81244...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Brystreduksjon økte livskvaliteten min enormt, anbefales! Primadonna har gode bh'er. Bruk (mye) større cup enn du tror, og en som brystet kan ligge godt oppi. Er de for små så hopper de ut. Anonymkode: 52299...780 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Kan du bytte til en annen fastlege? Det kan jo være en idé da du plages veldig av brystene og fastlegene din høres ikke noe særlige ut uavhengig det. Eller så må du legge frem hvor mye du plages så legen forstår. Jeg bruker 70 H og kjøper bh hos Change. Jeg har funnet en modell som passer meg (Lissi). Men om du har en gammeldags undertøysbutikk i nærheten ville jeg heller dratt dit, de drevne i faget har gjerne noen år på baken og kan nok hjelpe deg med å finne frem i bhjungelen. Men helt ærlig, når du plages av puppene er det vel bedre å redusere de? Det løser jo alle problemene, klærne sitter fint og det er mye lettere å finne bh. Anonymkode: 6bfff...b7e
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Men får man dekket brystreduksjon? Hva er kriteriene(jeg tror jeg faller under de kriteriene) og jeg har store problemer med å akseptere kroppen min som den er nå. En annen rar ting, er at jeg føler at jeg får puste mye lettere når jeg løfter på de. (Men kan jo ikke gå og løfte på de, og BH-ene gjør at det kjennes ut som ikke skal få puste i det hele tatt) Blir man bedt om å slanke seg først? Jeg veier 67kg. Jeg er også redd for at det skjæres i noe jeg ikke kanskje hadde trengt å skjære i, og unngår operasjoner så mye jeg kan, men dette har blitt en så voldsom belastning. For eksempel: jeg fant en pen kåpe. Den var helt nydelig. Glad og fornøyd tar jeg den med til prøverommet for å prøve. Knappene kan nesten ikke lukkes over brystet pga de puppene, og pga puppene ser jeg bare overvektig ut i kåpa. Ingenting er flatterende lengre. Anonymkode: 81244...c8b
Virrevirrevapp Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Du må gå til ordentlig undertøysbutikk, og gå flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Jeg har 65H, kjøper BH hos Change. Jeg skal bare si at jeg skjønner hva du mener, er jo xs/s i alt, men ikke med puppene, de er for store. 🤪 Anonymkode: dcbf0...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Du må gå til ordentlig undertøysbutikk, og gå flere ganger. Jeg var ikke så fornøyd med Change sin bh heller egentlig. Men skal demon finner en annen butikk eller primadonna som er nevnt. Anonymkode: 81244...c8b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Se om* finner annen butikk, skulle det stå. Anonymkode: 81244...c8b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Change sine minimizer-bher funker bra synes jeg. Og det er da bare å velge en modell med brede stropper? Jeg har 85 J… har alltid hatt store pupper da. Det er kanskje veldig nytt for deg med pupper i vegen? Anonymkode: 95936...0f9
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Change sine minimizer-bher funker bra synes jeg. Og det er da bare å velge en modell med brede stropper? Jeg har 85 J… har alltid hatt store pupper da. Det er kanskje veldig nytt for deg med pupper i vegen? Anonymkode: 95936...0f9 Har hatt de her en stund. Men de siste årene har de jo bare blitt større og større, og plutselig en dag våkner man opp og ser seg i speilet og kroppen føles fremmed fordi den er helt annerledes enn da man var ung. Alt er lettere når man ikke har pupper som er en tyngde. Det går utover nakken, ryggen, pusten, migrene, etc. finner ikke BH-er med brede stropper noen steder jeg. Anonymkode: 81244...c8b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Jeg har brukt disse bhene de siste årene: https://www.ellos.no/ellos-plus-collection/myk-bh-minelle/7014484-02?utm_content=ell-productinfo&xnpe_tifc=4kbZOFHJh.oZb.HX4DsNbjp.EM4ladJsVsiWhF6X4FzDxIVDxFoXrFbD4.YJbuPNh.YDhIVdOfoT&utm_source=service&utm_campaign=ell-s-email-orderconfirmation-2025-06-17&utm_medium=email Bruker 90G. Anonymkode: d70d9...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå