AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:56 #1 Skrevet søndag kl. 17:56 Vi har vært sammen i ca 8 mnd og jeg føler vi har mistet det litt. Vi har det fint når vi er sammen men det er på et ganske overflatisk nivå. Har også veldig lite sex da den sexuelle kjemien og tiltrekningen ikke er slik den burde være. Har også merket at det er småting som jeg har begynt å irritere meg litt over og det er allerede etter 8 mnd🙄 Når jeg skriver dette så ser jeg jo at det ikke er noe fremtid i dette forholdet men er allikevel vanskelig å avslutte det🙄 vet egentlig ikke hva jeg lurer på, trenger nok bare bekreftelse på at det er det rette å gjøre. Anonymkode: e5c6f...ab9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:03 #3 Skrevet søndag kl. 18:03 Han kan åpenbart ikke oppfylle dine behov, så da gjør du det slutt. Ikke gjør som tusenvis av andre kvinner angrer på at de har gjort; ta til takke med å være i et forhold hvor de går og håper på at mannen skal leve opp til potensialet sitt. Det gjør han aldri. Anonymkode: ff80e...196
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:08 #4 Skrevet søndag kl. 20:08 Jeg og kjæresten har vært sammen i 15mnd og vi er bare mer tullerusk forelsket nå enn vi var i starten. Håper du finner det samme med en som passer bedre! Anonymkode: cd5ee...049
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:12 #5 Skrevet søndag kl. 21:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og kjæresten har vært sammen i 15mnd og vi er bare mer tullerusk forelsket nå enn vi var i starten. Håper du finner det samme med en som passer bedre! Anonymkode: cd5ee...049 Vi har vært sammen litt over 3 år og er mer enn vi var første måneden. Håper du finner ut av hva som er best for deg TS. Anonymkode: 28627...19a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:29 #6 Skrevet søndag kl. 21:29 Hva mener du med et overfladisk nivå? Og hva er det som irriterer deg? Anonymkode: f1bdc...6be
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:38 #7 Skrevet mandag kl. 04:38 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva mener du med et overfladisk nivå? Og hva er det som irriterer deg? Anonymkode: f1bdc...6be Med et overflatisk nivå mener jeg at vi har få personlige og litt dypere samtaler, de fleste samtalene vi har kunne jeg hatt med hvemsomhelst🙄 og ting jeg irriterer meg over er bl.annet at han banner mye mer enn hva jeg er komfortabel med, måten han noenganger tygger maten og tyggis på og ellers andre «kroppslyder»😅 HI Anonymkode: e5c6f...ab9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:49 #8 Skrevet mandag kl. 04:49 Det høres ikke helt ut som at dere passer sammen, hverken i kjemi eller personlighet. Hvis det er overfladisk og uten spenning allerede nå er det ikke en fremtid man bør gå inn i, mener jeg. Selv er jeg gift på 17. året og vi er (så og si) like tiltrukket av hverandre som før og kan snakke utover natten ukentlig, alltid spennende samtaler om alt mulig. Å finne en som er bestevenn i bunn der det fysiske også stemmer anbefales! Anonymkode: b75c9...2d9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:47 #10 Skrevet mandag kl. 10:47 Når du irriterer deg over hans eksistens etter så kort tid, er det bare å avslutte. Ikke noe poeng i å pine deg selv unødvendig. Anonymkode: 13bd4...4ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå