AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Skriv kjønn og alder samt bodycount 😀 På forhånd takk! Anonymkode: 6a3c6...837
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Mann 40. Har ligget med 7 stk. Men bare to av de er ONS, og jeg er nok en forhold- og situationship-type. Og har vært sammen med den samme de siste 18 årene. Anonymkode: ba8c0...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Strigiformes skrev (2 minutter siden): Hvorfor? Nysgjerrig Anonymkode: 6a3c6...837
Strigiformes Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nysgjerrig Anonymkode: 6a3c6...837 Jeg har ikke drept noen 😂
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Har ikke du noe med. Anonymkode: 8a869...a4f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Ikke så mange, 40 kanskje Anonymkode: 5a7bf...e13 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Var særdeles ivrig i min ungdom ☺️ Nedla til sammen 45 stk før jeg møtte min mann som 26-åring ☺️ Nå har vi vært gift i 20 år og jeg har fremdeles null interesse for andre, den beste sex'en er utvilsomt den man har med den man kjenner inderlig godt og elsker 🥰 Anonymkode: 994ba...899 2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var særdeles ivrig i min ungdom ☺️ Nedla til sammen 45 stk før jeg møtte min mann som 26-åring ☺️ Nå har vi vært gift i 20 år og jeg har fremdeles null interesse for andre, den beste sex'en er utvilsomt den man har med den man kjenner inderlig godt og elsker 🥰 Anonymkode: 994ba...899 Glemte helt, jeg er 45 år gammel og kvinne. Anonymkode: 994ba...899
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Mistet tellingen etter 50, vil tippe ca 100. Nå har jeg for øvrig ikke hatt meg på to år. Kvinne 39. Anonymkode: aea91...24a
Katten.2.0 Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Sluttet å telle da jeg ble 20. Er det noe folk fortsatt gjør? 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden Kvinne 45. Har ligget med 3 stk. Anonymkode: 878d2...99a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå