AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hva hjelper? Jeg har det sånn hver dag, nakke og rygg gjør vondt. Sliter med og senke skuldrene Anonymkode: 41a3c...64b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Prøvd å slappe av? Anonymkode: 2859e...ccd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Stå meg ryggen mot veggen og rull en tennisball fram og tilbake / opp og ned. Anonymkode: f9794...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stå meg ryggen mot veggen og rull en tennisball fram og tilbake / opp og ned. Anonymkode: f9794...3d9 med Anonymkode: f9794...3d9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-generelle/bli-kvitt-nakkesmerter-med-styrketrening Disse er gull. Fungerer veldig godt. Anonymkode: de840...d77 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden bevegelse og bevegelse. Min Kiro anbefaler mest mulig turer i ulendt terreng. Da bruker du masse flere muskler enn å gå på asfalt ! Og ja det hjelper. Anonymkode: 29112...8d6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): bevegelse og bevegelse. Min Kiro anbefaler mest mulig turer i ulendt terreng. Da bruker du masse flere muskler enn å gå på asfalt ! Og ja det hjelper. Anonymkode: 29112...8d6 Ja, jeg jobber også aktivt i butikk med varer osv. det blir verre:( Anonymkode: 41a3c...64b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Naprapat! Anonymkode: ae804...4f0 Hva gjør dem? Anonymkode: 41a3c...64b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå