AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:15 #1 Skrevet søndag kl. 13:15 Har slitt mye med fiser så sure at de luktlegger underbuksa nå under graviditeten. Det er forferdelig. Jeg klarer så vidt å holde igjen fisene, så jeg er så lite sosial som mulig. Det verste er at jeg lukter fislukt i trusa når jeg setter meg på do selvom det er en stund siden jeg fes. Utrolig ekkelt. Spyr daglig av min egen lukt. Har IBS-D til vanlig, av og til mye gass, men har aldri blitt plaget så her mye. Hjelp? Anonymkode: 90ccf...ba1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:18 #2 Skrevet søndag kl. 13:18 Jeg prompet også veldig mye under siste graviditet. Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 4674a...ed8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:22 #3 Skrevet søndag kl. 13:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg prompet også veldig mye under siste graviditet. Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 4674a...ed8 14 uker. Ts Anonymkode: 90ccf...ba1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:22 #4 Skrevet søndag kl. 13:22 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg prompet også veldig mye under siste graviditet. Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 4674a...ed8 Hele graviditeten, eller ble det bedre? Ts Anonymkode: 90ccf...ba1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:29 #5 Skrevet søndag kl. 14:29 Kutt ut melkeprodukter, egg og gluten Anonymkode: 09b4b...9f7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:04 #6 Skrevet søndag kl. 15:04 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kutt ut melkeprodukter, egg og gluten Anonymkode: 09b4b...9f7 Prøvde glutenfritt en periode. Ble faktisk betydelig bedre, men hadde likevel noen dager med samme problem. Også var det altfor dyrt, og det fristet ikke å spise lenger da glutenfritt er tørrere enn sand. Egg må man nesten spise så man får i seg nok kolin. Jeg spiser laktosefritt fra før, og ikke andre melkeprodukter enn ost og yoghurt. Ts Anonymkode: 90ccf...ba1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:04 #7 Skrevet søndag kl. 16:04 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Prøvde glutenfritt en periode. Ble faktisk betydelig bedre, men hadde likevel noen dager med samme problem. Også var det altfor dyrt, og det fristet ikke å spise lenger da glutenfritt er tørrere enn sand. Egg må man nesten spise så man får i seg nok kolin. Jeg spiser laktosefritt fra før, og ikke andre melkeprodukter enn ost og yoghurt. Ts Anonymkode: 90ccf...ba1 Så du ble bedre, interessant. Problemet med melkeprodukter er ikke laktose, det er at de ikke fordøyes skikkelig og blir liggende og "råtne". Du kan erstatte mye brød med poteter også, man trenger ikke kjøpe dyre glutenfrie produkter. Havre og hirse er glutenfritt, og man kan lage grøt av begge to. Man kan presse kokte poteter direkte i vaffeljern og få gode vafler av det https://mydeliciousmeals.com/recipe/easy-smashed-potato-waffles-recipe-for-breakfast, og man kan lage potet-bruschetta med store skiver av poteter https://ohsheglows.com/game-night-crispy-potato-bruschetta/ . Og man kan lage toast av både søtpoteter og vanlige poteter også. https://detoxinista.com/sweet-potato-toast/ Anonymkode: 09b4b...9f7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå