AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:57 #1 Skrevet lørdag kl. 21:57 Er det vanlig at mannen ikke endrer seg så mye? Jeg får meg stadig nye hobbyer, prøver nye ting som å lage nye matretter eller nye treningsformer. Jeg bytter ut interiøret. Jeg finner en ny frisør. Osv. Jeg har bøker å snakke om og jeg vil besøke nye steder bare fordi jeg ikke har vært der før. Mannen virker fornøyd med å gå de samme turene og tilogmed kommentere de samme tingene gang på gang. Se på bladene, se på blomstene, se på himmelen. Ja, det er kjempefint! Men kom med noe nytt? Han kan spise det samme hver eneste dag, ev rullere på 3 ting. Han kan ta seg en kjøretur til et senter og være fornøyd med det som en aktivitet. Hvordan kan jeg inspisere han til å utvikle seg? Er det noen som bare ikke har noe som helst drive liksom? Anonymkode: 1c3f6...722 1 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:00 #2 Skrevet lørdag kl. 22:00 Folk er forskjellige. Så enkelt er det. Anonymkode: a24ea...36c 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:24 #3 Skrevet søndag kl. 06:24 Har nok mer med personlighet enn kjønn å gjøre. Jeg er spontan, mannen er ikke. Jeg har ikke tålmodighet til hobbyer mannen har det og skifter de når intressen forsvinner. Noen har det greit slik de har det, og da må de da få lov til det. Anonymkode: dbfee...93f 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:29 #4 Skrevet søndag kl. 06:29 Virker som du ser litt ned på mannen din. Jeg er kvinne, og gjør ikke alt du gjør. Anonymkode: 27f1a...569 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:32 #5 Skrevet søndag kl. 06:32 Jeg er som deg, alltid i bevegelse og utvikling. mannen min er som din - en stødigere og mer "satt" utgave. Men det er bare bra for meg - han bremser meg, og jeg drar han avgårde. Ofte sier han at han er glad for at han blir med på prosjektene mine, og ofte sier jeg takk til han for at han bremset meg. Jeg setter pris på han, selv om jeg noen ganger også kan bli litt lei av stillstanden hans. Det jeg vet er at jeg ikke kan forandre han. Anonymkode: e4cc7...f60 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:39 #6 Skrevet søndag kl. 06:39 Min mann er også sånn, fornøyd med tingenes tilstand. Jeg er den som må sørge for at ting skjer. Litt slitsomt for meg. Men han har en veldig krevende jobb, med veldig mye reising og det går egentlig i ett, en type jobb man ikke legger fra seg noe sted. Så jeg forstår at han trives med rolig hjemmeliv ellers, og at han ikke har så lyst til å dra til Gardermoen med meg så snart vi kan ta en helg for oss selv. Anonymkode: 26bf7...09e 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:18 #7 Skrevet søndag kl. 09:18 Han har det bra som han har det. Dere er forskjellige. Respekter det. Anonymkode: 300ed...e8f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå