Gå til innhold

Angst for angsten

Fremhevede innlegg

Gjest Sissisiss
Skrevet

Jeg hadde en periode i livet der jeg var plaget med mye angst .

Angsten kunne dukke opp i alle situasjone 

Det resulterte i at jeg unngikk mange situasjoner og steder som jeg var redd for at jeg skulle få et angstanfall . Som igjen førte til at livet mitt ble ganske begrenset.  For meg så ble en viktig del av min helbredelse å være åpen om mine angstproblemer . I det jeg snakket om det så ble angsten litt  mindre farlig og åpenhet ble en del av min selvhelbredelse . Takk til alle de fine menneskene som støttet meg, hørte på meg  og hjalp meg i den perioden .

Det å vise sårbarhet er å vise styrke .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sissisiss skrev (23 timer siden):

Jeg hadde en periode i livet der jeg var plaget med mye angst .

Angsten kunne dukke opp i alle situasjone 

Det resulterte i at jeg unngikk mange situasjoner og steder som jeg var redd for at jeg skulle få et angstanfall . Som igjen førte til at livet mitt ble ganske begrenset.  For meg så ble en viktig del av min helbredelse å være åpen om mine angstproblemer . I det jeg snakket om det så ble angsten litt  mindre farlig og åpenhet ble en del av min selvhelbredelse . Takk til alle de fine menneskene som støttet meg, hørte på meg  og hjalp meg i den perioden .

Det å vise sårbarhet er å vise styrke .

Angst er forferdelig vondt. Vit at vi er mange som har dette og sliter i perioder. Ikke noe en skal skamme seg over hvertfall. Å snakke åpent om det hjelper, da jeg fortalte folk at jeg slet med angst var det nesten samtlige som hadde hatt det selv. 

Anonymkode: 21d35...d16

Gjest Sissisiss
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Angst er forferdelig vondt. Vit at vi er mange som har dette og sliter i perioder. Ikke noe en skal skamme seg over hvertfall. Å snakke åpent om det hjelper, da jeg fortalte folk at jeg slet med angst var det nesten samtlige som hadde hatt det selv. 

Anonymkode: 21d35...d16

Jeg er helt enig med deg .

Om en åpner seg og slipper inn lyset så sprekker trollet .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...