AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Sissisiss skrev (3 minutter siden): Er tatoveringer in ellet ut ? In Anonymkode: 52990...59a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Du tar ikke tatoveringer for å være "in eller ut"... Det er litt mer permanent kan du si. 😁 Jeg har flere enn jeg orker å telle, og den tanken rundt hva som er populært eller ei har aldri slått meg. Men nå om dagen så har jo gud og hvermann (og bestemora hans) tatoveringer, så hvis du vil skille deg litt ut i positiv forstand så er det vel greiest å ikke ha noen? Anonymkode: 55ee1...636
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden In hos de langt til venstre politisk og de med lav status, ut for alle andre. Akkurat slik som det alltid har vært med andre ord. Anonymkode: 2a15c...7a8
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #5 Skrevet 55 minutter siden Kommer ann på hvem du spør. Ser man på mengden artister, så har de økt voldsomt, så er mange som tar. Selv elsker jeg de og har mange fargerike. Mannen liker på generell basis ikke tatoveronger, men synes mine passer meg. Anonymkode: d501a...fef
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #6 Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): In hos de langt til venstre politisk og de med lav status, ut for alle andre. Akkurat slik som det alltid har vært med andre ord. Anonymkode: 2a15c...7a8 Så np ble leger lavstatus. Horfor komme med slik oppgulp? Deter en smaksak, i dag har alle yrkrsgrupper dette, og alle aldre. Anonymkode: d501a...fef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå