AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Tar du ansvar for deg selv, for livet ditt, for alt du sier og gjør i livet ditt og i jobben din? Hvorfor eller hvorfor ikke? Anonymkode: 9e546...449
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Eg tek ansvar for mitt eige liv og velbehag, ja. Det er viktig at eg kjenner meg vel i kvardagen. Anonymkode: 2a825...04d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Jeg tar ansvar, og jeg prøver også å være et anstendig menneske i stort og smått. Baktaler aldri, støtter humanitære organisasjoner og engasjerer meg i samfunnet. Jeg føler meg vel når jeg oppfører meg som et noenlunde godt menneske. Anonymkode: 7070b...80c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Husk at det å ta ansvar ikke kun er at du har det bra. Å ta ansvar er mye mer enn bare det. Men også f.eks at du ikke lyver, at du innrømmer når du gjør feil, at du tar ansvar for problemene dine i stedet for å la det gå ut over andre osv. Anonymkode: 9e546...449
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Selvsagt, jeg er jo voksen. Anonymkode: db84a...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar du ansvar for deg selv, for livet ditt, for alt du sier og gjør i livet ditt og i jobben din? Hvorfor eller hvorfor ikke? Anonymkode: 9e546...449 Det vil jeg si. Jeg tar ansvar for bedre egenhelse. Jeg tar også ansvar ved å være nøye med å bruke et godt skriftlig og muntlig språk for å ivareta det norske språket. Jeg tar ansvar for å lære mine medmennesker selvbeherskelse og vennlighet ved å gå foran med et godt eksempel. Jeg viser respekt for mine medmennesker ved å holde avtaler og møte til avtalt tid i alle sammenhenger. Jeg tar ansvar for samfunnet og naturen ved å rydde mer søppel i naturen enn jeg kaster, og ved å aldri snike meg unna å betale skatt gjennom svart arbeid eller annet. Tar ansvar ved å følge lover og regler. Som selvstendig næringsdrivende og leder av to bedrifter, tar jeg ansvar for bedriften, økonomien og de ansatte. Tar ansvar for familien og barna. Gjør det jeg kan for at alle skal oppleve trygghet og stabilitet, og for å lære dem gode verdier. Som styreleder i et firma med flere titalls ansatte, tar jeg ansvar for at nedriften går godt og er en trygg og god arbeidsplass for de ansatte, og en trygg og kvalifisert partner for våre kunder. Anonymkode: 58353...4a6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Jobbsammenheng, ja. Det vil jeg påstå. Jobbet en periode med ansvar for andre, selv om noen andre kanskje gjorde feilen, mener jeg det var en del av min jobb å ta den i mot. Hvis noen opplever at det ikke svarer til forventning, tar jeg det alltid på alvor. Selv om jeg personlig ikke er enig. I dag har jeg kun ansvar for meg selv, jeg ser og vet hva jeg har gjort, er ofte proaktiv der. Legg det på bordet, ei feilen, så finn løsninger videre. Har ikke mottatt en eneste klage siden det, vil da tro det fungerer bra? Privat er jeg mye mer bastant. Har sjelden konflikt med noen. Personlig er jeg veldig hensynsfull, litt for mye av og til. Hvis jeg opplever at noen er helt urimelig er det lite å hente hos meg. Skal mye til før jeg gir etter ved å være avvæpnende. Andre er nok mer imøtekommende. Men, til gjengjeld skal det ganske mye til før jeg kommer dit. Har jeg driti meg ut er det ingen diskusjon. Da legger jeg meg paddeflat. Min feil, ferdig snakka. Kanskje derfor jeg er lite mottakelig for bortforklaringer. Da blir jeg skikkelig stridig. Anonymkode: b79c0...4bc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Jeg prøver i hvertfal. Så er det sikkert noen som mener jeg burde gjort en del ting annerledes, og jeg synes ikke det er noe galt i å be om hjelp når jeg faktisk trenger det. Anonymkode: fec2d...b09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå