Gå til innhold

Knullefart

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har sex, dvs selve samleiet, så synes jeg det er bedre og deiligere og gjøre kuken inn og ut i et litt roligere og varierende tempo. Har ikke sansen for sånn full fartjukking konstant. Ta seg god tid og virkelig nyte knullingen. Hva synes dere damer om dette?

M54

Anonymkode: 1b491...3c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaninknullerne kan andre kvinner få ta for mim skyld. Om noen liker dette. Jeg er enig med deg. 

Mannen kan gjerne knulle hardt, men tempo bør aldri være så kjapt at jeg ikke kan møte. Også best at mannen begynner svært rolig. Å hoppe rett på hardknulling er ikke det minste ok for meg. 

Beste elskerne jukker ikke på som gale. Det føles bare som å bli ristet. Elendig sex! 

Anonymkode: 0b37d...aae

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror damer flest liker en roligere tempo med god tid med tilstedeværelse 

• Liker 2
Skrevet

Innlevelse og tilstedeværelse 👌

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er det beste 😍 når man får tid til å nyte kuken, virkelig kjenne at den jobber. Deilig 😍

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg har sex, dvs selve samleiet, så synes jeg det er bedre og deiligere og gjøre kuken inn og ut i et litt roligere og varierende tempo. Har ikke sansen for sånn full fartjukking konstant. Ta seg god tid og virkelig nyte knullingen. Hva synes dere damer om dette?

M54

Noen ganger er det godt hardt og fort, noen ganger rolig med deilige  bevegelser. Tar det som det kommer. Noen dager er sånn og sndre sånn.

Anonymkode: 09e12...df8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

M54

Jeg er dame og liker litt god fart, liker det hardt og bra tempo. Men har ikke noe imot sakte, men det er mest for hans del. Han liker å se, så da setter jeg meg baklengs oppå og rir sakte. Men jeg liker det mørkt, så da demper vi lyset og han banker løs slik jeg vil ha det.

Anonymkode: a8d79...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er rolige bevegelser til det bygger seg opp, og så kjøre på like får man når toppen og fortsette til orgasmen er over.

Anonymkode: f7d31...7ed

AnonymBruker
Skrevet

Sakte ja takk, det er da jeg nyter.

Anonymkode: f70f7...c10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

M54

Enig! Myyye bedre 

Anonymkode: cfba1...621

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

M54

Du kan vel ikke si nei til en kvinne, hvis hun vil knulles hardt og med full fart vel?😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen ganger er det godt hardt og fort, noen ganger rolig med deilige  bevegelser. Tar det som det kommer. Noen dager er sånn og sndre sånn.

Anonymkode: 09e12...df8

Helt enig . Variasjon, alt til sin tid.  Så kommer det litt an på mannen også, om han er av den typen som får frem sub.-siden av meg. Sex er et samspill

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...