AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Når jeg har sex, dvs selve samleiet, så synes jeg det er bedre og deiligere og gjøre kuken inn og ut i et litt roligere og varierende tempo. Har ikke sansen for sånn full fartjukking konstant. Ta seg god tid og virkelig nyte knullingen. Hva synes dere damer om dette? M54 Anonymkode: 1b491...3c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Kaninknullerne kan andre kvinner få ta for mim skyld. Om noen liker dette. Jeg er enig med deg. Mannen kan gjerne knulle hardt, men tempo bør aldri være så kjapt at jeg ikke kan møte. Også best at mannen begynner svært rolig. Å hoppe rett på hardknulling er ikke det minste ok for meg. Beste elskerne jukker ikke på som gale. Det føles bare som å bli ristet. Elendig sex! Anonymkode: 0b37d...aae 4 1
Sissisiss Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Tror damer flest liker en roligere tempo med god tid med tilstedeværelse 2
Miss91 Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Det er det beste 😍 når man får tid til å nyte kuken, virkelig kjenne at den jobber. Deilig 😍 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg har sex, dvs selve samleiet, så synes jeg det er bedre og deiligere og gjøre kuken inn og ut i et litt roligere og varierende tempo. Har ikke sansen for sånn full fartjukking konstant. Ta seg god tid og virkelig nyte knullingen. Hva synes dere damer om dette? M54 Anonymkode: 1b491...3c9 Noen ganger er det godt hardt og fort, noen ganger rolig med deilige bevegelser. Tar det som det kommer. Noen dager er sånn og sndre sånn. Anonymkode: 09e12...df8
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg har sex, dvs selve samleiet, så synes jeg det er bedre og deiligere og gjøre kuken inn og ut i et litt roligere og varierende tempo. Har ikke sansen for sånn full fartjukking konstant. Ta seg god tid og virkelig nyte knullingen. Hva synes dere damer om dette? M54 Anonymkode: 1b491...3c9 Jeg er dame og liker litt god fart, liker det hardt og bra tempo. Men har ikke noe imot sakte, men det er mest for hans del. Han liker å se, så da setter jeg meg baklengs oppå og rir sakte. Men jeg liker det mørkt, så da demper vi lyset og han banker løs slik jeg vil ha det. Anonymkode: a8d79...6a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Det beste er rolige bevegelser til det bygger seg opp, og så kjøre på like får man når toppen og fortsette til orgasmen er over. Anonymkode: f7d31...7ed
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Sakte ja takk, det er da jeg nyter. Anonymkode: f70f7...c10
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når jeg har sex, dvs selve samleiet, så synes jeg det er bedre og deiligere og gjøre kuken inn og ut i et litt roligere og varierende tempo. Har ikke sansen for sånn full fartjukking konstant. Ta seg god tid og virkelig nyte knullingen. Hva synes dere damer om dette? M54 Anonymkode: 1b491...3c9 Enig! Myyye bedre Anonymkode: cfba1...621 1
Bamseklemmer Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når jeg har sex, dvs selve samleiet, så synes jeg det er bedre og deiligere og gjøre kuken inn og ut i et litt roligere og varierende tempo. Har ikke sansen for sånn full fartjukking konstant. Ta seg god tid og virkelig nyte knullingen. Hva synes dere damer om dette? M54 Anonymkode: 1b491...3c9 Du kan vel ikke si nei til en kvinne, hvis hun vil knulles hardt og med full fart vel?😉
bullehurk Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen ganger er det godt hardt og fort, noen ganger rolig med deilige bevegelser. Tar det som det kommer. Noen dager er sånn og sndre sånn. Anonymkode: 09e12...df8 Helt enig . Variasjon, alt til sin tid. Så kommer det litt an på mannen også, om han er av den typen som får frem sub.-siden av meg. Sex er et samspill 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå