Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #21 Skrevet 2. mai 2006 Du skal være takknemlig for at noen gidder å svare på slike spørsmål du burde klare å finne ut av selv. Vanligvis koster slike ting penger. ← Har jeg sagt at jeg er utakknemlig da? Er vel vanlig å spørre om ting i ett forum? Er det ikke det vgi gjør her, eller har jeg misforstått? Det hadde uansett ikke kostet meg penger å finne ut av spørsmålet mitt. Jeg har flere datakyndige folk rundt meg, men i stedet for å ringe dem da jeg holdt på med problemet mitt, så spurte jeg i forumet. Men det skal jeg ikke gjøre mer da jeg får fått så mange negative svar her.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #22 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Du hadde lett funnet svar om dette på google. Hvis du ikke klarer det, må du regne med at du får banale spørsmål. Nedlatende meldinger? Du hadde ikke svart på noen av de andre spørsmålene før han stilte. Du hadde ikke svart på noen av de andre spørsmålene før han stilte. ← Svært så du har gått inn for å svare her da. Og ja, jeg synes det var nedlatende sagt av ham på det tidspunktet ja. Jeg overreagerte nok litt, men det er det for sent å gjøre noe med. Endret 4. mai 2006 av Misty
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #23 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Skjerpings, Miss Alexandria! Litt høflig bør du være mot folk som forsøker å hjelpe deg. Det er jo det enests spørsmålet stakkaren stiller, og det er helt valid. Om du ikke er klar over det er det veldig mange cd-rom som er CD-RW/DVD-ROM (altså cd-brenner, men dvd-spiller) og til og med den smarteste personen kan ha oppfattet dette feil og trodd det var en DVD-brenner som var installert. Ingen grunn til å mene at Cronos stilte et frekt spørsmål. Det var nok bare for å oppklare en veldig vanlig forvirring. ← Jeg var ikke uhøflig da jeg spurte i tråden min. Jeg bare sa min mening om ham i den nye tråden, så da er jeg uhøflig? Har ikke folk lov å ha egne meninger? Må alle sammen være enig? Selv om du har en oppfattning av en person, så trenger ikke nødvendigvis en annen å ha samme oppfattning som deg. Jeg hadde en helt ny laptp, så jeg visste veldig godt at jeg hadde en dvd brenner og ikke bare en dvd spiller eller cd brenner som cronos mente. Jeg har sagt at jeg nok overreagerte. Jeg ble nok litt fornærmet den gangen og ikke hadde så mye til overs for ham da folk skrøt av ham nå. edit, skriveleif Endret 2. mai 2006 av Miss_alexandria
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #24 Skrevet 2. mai 2006 Oi! En egen tråd for meg! *beæret* Jeg prøver bare å hjelpe til litt med det jeg evt. vet svaret på. Jeg vet bare hvor mye jeg selv setter pris på svar i andre forum når jeg selv spør om noe. Takk! ← Beklager cronos at jeg kalte deg en j... idiot. Kan du tilgi?
Cronos Skrevet 2. mai 2006 #25 Skrevet 2. mai 2006 Beklager cronos at jeg kalte deg en j... idiot. Kan du tilgi? ← Hehe.. ok! Helt i orden Du er tilgitt.
Gjest splæsj Skrevet 2. mai 2006 #26 Skrevet 2. mai 2006 Det må da være lov å spørre i forumet før man begynner å google å stå i. Synd du ikke har ett nick så jeg kan slippe å se flere nedlatende mld fra deg. ← Kanskje det kan hjelpe å gå foran med et godt eksempel selv.
Gjest lilletroll Skrevet 3. mai 2006 #27 Skrevet 3. mai 2006 HEIHEIHEI!!! Ingen kupping av tråden!! Dette var en tråd til hyllest til cronos som hjalp meg MASSE og det tok lang tid. Jeg synes det er helt utrolig at han gadd!! Derfor skrev jeg denne tråden, så kjefting får dere tusle ut av min tråd og ta et annet sted! Nemlig!
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #29 Skrevet 4. mai 2006 Jeg hadde en helt ny laptp, så jeg visste veldig godt at jeg hadde en dvd brenner og ikke bare en dvd spiller eller cd brenner som cronos mente. Nå må du gi deg. Han spurte om du var sikker på at det var en dvd-brenner du hadde - han mente ikke noe om det.
Gjest tja Skrevet 5. mai 2006 #30 Skrevet 5. mai 2006 Nå må du gi deg. Han spurte om du var sikker på at det var en dvd-brenner du hadde - han mente ikke noe om det. ← Vi har fått med oss det da herremin hatt, du tar jo mer på veg en det Cronos gjør, som vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå